Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#62063
Ik ben benieuwd hoe dat eruit zal zien met een zwart midden gedeelte onder de zwarte TT, hopelijk zet je dan foto's van je bolide erop
Gebruikersavatar
door denders
#62065
Wees gerust, dat komt er dan zeker in m'n topic bij!!
Als ik ze zo zie liggen in de doos vind ik ze al top..

Misschien eerder zet ik er wel ff een kale velg zoals die nu is onder de TT binnekort: voor t pre-plaatje :wink:
Zo wil ik ze:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door WimTT
#62066
Dat is ook heel mooi en het grote voordeel is dat je niet gelijk het stof van de remblokken op je velgen ziet :wink:
Ik zal eens gaan photoshoppen met je plaatje van de velg
Gebruikersavatar
door denders
#62068
ik zie het wel dan, altijd leuk!
Ga nu naar m'n bed en misschien zijn er wel betere foto's van hoor.

Hier nog 1 shop voorbeeldje maar dan zie je wat ik een beetje bedoel. (niet mijn auto, velgen etc.)

Afbeelding
Gebruikersavatar
door WimTT
#62073
Bedankt voor de foto, hoef ik niet te photoshoppen, maar dit ziet er ook wel erg mooi uit. 8)
Heb ik weer iets om over na te denken :lol:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#62079
Mr.Fly schreef:Vraagje:
Past nu 5x112 ook onder een TT van 2002 ?
of alleen 5x100 ?
nee alleen 5x100. wil je 5x112 gaan monteren is ook geen groot probleem alleen heb je dan adapters nodig.
Gebruikersavatar
door WimTT
#65290
Op de site van de conceptcar zag ik een TT met toch ook wel een hele mooie velg. Getver ga ik nu toch weer twijfelen :roll: en het komt nu dichterbij dat ik ze wil gaan halen. Eerst maar naar Engeland, kan ik nog even nadenken!
Audi-TT-Coupe-Roadster-1996-2006-40.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door creative117
#65292
Dag wim,

vlgs mij zijn dit quattro velgen, moet je maar eens even op googlen (afbeeldingen). Als ik nog een keer velgen zou moeten kopen zou ik toch voor net wat meer comfort gaan, dus geen 19", maar 18" met een zo hoog mogelijk bandje. Het is nou niet zo dat ik alle kanten opstuiter, maar ik voel wel ieder oneffenheidje in de weg, en met mijn pietlutterigheid zit je dan iedere keer te denken of er wat rammelt aan de auto... en dat gaat niet over. Dus, om je keuze nog wat moeilijker te maken, weet je wel zeker dat je 19" wil.....

Succes,

Groeten,

Roger
Gebruikersavatar
door WimTT
#65307
Klopt dit zijn idd de Quattro velgen. En nee, ik was eigenlijk ook van plan om toch niet verder te gaan dan de 18". Dat vind ik een goede middenweg met iets meer comfort, want ik wil niet elk bobbeltje van de weg voelen. Ik kan er ook niet tegen als er iets rammelt in de auto.
Deze lijken mij ook makkelijker schoon te houden dan de LeMans :wink: en ik zag de LeMans nu je erop gaat letten wel erg vaak. Vooral op golfjes. Maar het is nog geen eind mei :lol: :lol:

De TT op het plaatje is zeker weten een hele gave bak, maar ik ben nog steeds heel blij met de mijne :D
Waar ik wel een beetje spijt van heb is dat ik niet eerder op dit forum ben gaan kijken. Maar haal al een boel in :lol: :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]