Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door sttefan
#61679
Hallo,

Wie weet waar ik een antenne spriet kan vinden voor mijn audi TT Roadster uit 2000.
In 2008 is deze gestolen en toen kon ik hem nog krijgen. Nu is ie met kerst weer gestolen en nu schijnt die antenne uit de handel te zijn.

Ik hoop dat iemand iets weet.

Groeten Stefan
(djgroofer@hotmail.com)
Gebruikersavatar
door sweeper
#61689
Hmm, zou volgens mij gewoon bij de dealer te halen moeten zijn. Zij kunnen in ETKA zo terugvinden op kenteken of chassisnummer welke voor jouw TT nodig is.
Bij mijn beste weten gaat het om antennestaaf 8N7 035 849 D á € 60,-
Gebruikersavatar
door stivoman
#61691
Je kan ook een niet standaard antenne nemen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door denders
#61696
Mooie oplossing, vind zo'n sprietje altijd redelijk ouderwets. Hoe korter hoe beter!
Desnoods zet je een antenne versterker ertussen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#61719
nieuwe T5 heet 2 antennes in de spiegels... ze verzinnen steeds wat nieuws
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61731
is dat nummer van jou eric niet het nummer voor het complete antenne gebeuren?

een los sprietje kan je ook wel universeel halen volgens mij. als de schroefdraad maar hetzelfde is.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#61732
autostyle heeft zat van die (universele) aftermarket antennes
Gebruikersavatar
door sweeper
#61749
goTTzilla schreef:is dat nummer van jou eric niet het nummer voor het complete antenne gebeuren?

een los sprietje kan je ook wel universeel halen volgens mij. als de schroefdraad maar hetzelfde is.
Stond echt het woord antennestaaf, dus neem ik aan dat het alleen het sprietje is. Andere wordt omschreven als antennevoet met combiantenne.

Ik zou ook naar een goede automaterialen handel gaan & in het Autostyle boek kijken voor een oplossing. Is vaak een stuk goedkoper.
Gebruikersavatar
door denders
#61754
Je kunt ook een afdekdopje kopen en de radio aansluiten op een raamantenne als ze een beetje goed en plat zijn.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61766
zou jij dat doen? geen gezicht toch? een TT is mooi en moet ie ook blijven :)
Gebruikersavatar
door denders
#61802
Shaven niet kammen weg met die uitsteeksels :D

M'n eigen TT is nergens een antenne te bekennen, hebben ze zeker een raamantenne(-voorruit) gebruikt fabrieks af vanaf een bepaald b.j. of was dit altijd bij de coupé?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61821
zit standaard op de coupe in het achter raam. soms wel jammer want het ontvangst is niet al te best ondanks er een antenne versterker tussen zit bij mij.
Gebruikersavatar
door denders
#61838
goTTzilla schreef:zit standaard op de coupe in het achter raam. soms wel jammer want het ontvangst is niet al te best ondanks er een antenne versterker tussen zit bij mij.
Ja klopt! 538 prima maar die is dan ook sterk hier..
Slam kan ik ineens bijna nooit meer normaal ontvangen zonder ruis en bewolking :|
Er is niks kapot of veranderd, misschien toch erg veel weerstand zo'n lange kabel of een echt goede antenneversterker ertussen gooien?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]