Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#61839
denders schreef:Er is niks kapot of veranderd, misschien toch erg veel weerstand zo'n lange kabel of een echt goede antenneversterker ertussen gooien?
Dat laatste heeft voor mij veel goed gedaan, door achter de radio een antenne versterker te plaatsen.
Gebruikersavatar
door denders
#61846
Dank, denk dat ik er ook maar eens naar op zoek moet gaan..
Welke heb jij Eric?
door creative117
#61858
Ik heb helemaal geen ontvangst problemen, komt natuurlijk doordat ik geen dak heb....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Gebruikersavatar
door Ronnie
#61860
Rogerrrrr... jij hebt geen opgelaste signaal verstoring :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#61870
denders schreef:Dank, denk dat ik er ook maar eens naar op zoek moet gaan..
Welke heb jij Eric?
Ben bij de automaterialen handel bij mij in de buurt naar binnen gewandeld, en heb om een antenne versterker gevraagd, dus zal wel zo'n autostyle geval zijn.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61906
heb je de originele radio er nog in zitten? ik heb een jvc radio erin zitten maar ontvangst is ver te zoeken automatisch. handmatig kan ik dan nog wel wat zenders ontvangen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#61915
Nee ik heb niet een originele radio, een concert of bose e.d. Heeft z'n eigen antenne versterker ingebouwd zitten zover mijn kennis gaat. Ik heb een Pioneer MVH8200bt.
Gebruikersavatar
door denders
#61918
Een radio van deze tijd is stukken beter vooral met Pioneer heb ik zeer goede ervaring maar ik wil hem toch houden ivm looks en hoe hij uit de fabriek is gekomen, niet teveel meer veranderen aan deze auto.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61946
ik vindt dat audi juist ver achter loopt qua radio gebeuren. tot op een paar jaar terug monteerden ze nog radio`s met cassette spelers.

ze zijn nu net over op cd, ik denk dat het nog jaren duurt voordat er origineel mp3 op kan worden afgespeeld net als een usb aansluiting.

ik hoef in ieder geval geen originele radio :)
Gebruikersavatar
door denders
#61958
goTTzilla schreef:ik vindt dat audi juist ver achter loopt qua radio gebeuren. tot op een paar jaar terug monteerden ze nog radio`s met cassette spelers.

ze zijn nu net over op cd, ik denk dat het nog jaren duurt voordat er origineel mp3 op kan worden afgespeeld net als een usb aansluiting.

ik hoef in ieder geval geen originele radio :)
Mee eens, (-ik doelde zelf op het feit dat er nu zoals Pioneer bijvoorbeeld veel betere headunits zijn)
Ik denk dat het aan contracten en voorraden ligt ofzo, begrijp het niet.
Er zijn zelfs van Parrot al superdeluxe radio's compleet met weet ik het allemaal en blauwtand/simkaart/online zenders enz. en stukken betere prijzen als je ze vergelijkt met fabrieks-af modellen!
Pas in de nieuwe TT's met extra's zit zo'n centraal systeem toch? en dan nog extreme prijzen zijn die dingen omdat ze van Audi zelf komen..ja,ja tuurlijk :roll:

Ik ben alleen blij dat ik een MP3 interface tussen mijn Concert 2 Bose heb gezet anders was hij er al uit geweest..
Gebruikersavatar
door sweeper
#61975
Ik zit er eigenlijk op te wachten dat het DAB systeem een keer doorbreekt. Het bestaat al sinds de 90tiger jaren, maar in Nederland zijn er nog steeds maar 3 zenders beschikbaar.
Als dat er een keer komt heb je nooit meer gezeik met storingen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61981
dat lijkt mij ook de perfecte oplossing voor een auto met antenne in het achterraam.

wie weet komt het toch snel deze kant op.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61997
ik heb wel een vertaal programma maar deze taal staat er niet op :(
Gebruikersavatar
door denders
#62001
Roger had even last van RUISsss op het kanaal denk ik :D :smt006
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]