Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Anand
#61781
Hoi,
Ik zag vandaag dit voorbij komen bij 1dayfly.com:

Ferrari F430, Lamborghini Gallardo
Porsche 911 GT3 , Audi R8 GTS
Voucher is 2 jaar geldig
Rijden van maart t/m oktober
Keuze uit 4 circuits:
Nürburgring, Hockenheim, Zolder, Zandvoort
Je ontvangt na 2 weken een DVD van uw ritten

En dat alles voor 149,99 euries................is er nog iemand anders die gaat....??
Succes,
Anand
Gebruikersavatar
door WimTT
#61784
Hallo Anand,
Bedankt voor de tip, ik heb me direct opgegeven.
Dus ik ga ook :D
Lijkt me SUPER!!!

Groeten,
Wim
door creative117
#61791
Ghi, ook besteld, cadeautje voor mijn vrouw. We gaan voor de Nordschleife. Ben benieuwd of hetuiteindelijk allemaal zo is zoals beschreven, maargoed, dat gaan we zien. Anand, bedankt voor de tip!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
door WimTT
#61797
Kadootje voor je vrouw voor jezelf toch zeker?
Of is je vrouw ook een snelheidsduivelin :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#61800
Op zich een buitenkansje?!!
Maar hoe zit het met de geldigheidsduur van de voucher, betalen, verzekering en dat soort dingen.
Ik ben niet zo heel erg impulsief wat dat soort dingen betreft maar het lijkt me een eerste kennismaking met echte supercars en onvergetelijk!
(aangezien ik erg veel race in simulatiegames ook)
De site van hun is uitgezet ivm drukte dus een beetje twijfelachtig nu......
Gebruikersavatar
door WimTT
#61807
De site is niet uitgezet maar het forum waarop je je reactie kunt zetten,
2 jaar geldig, direct betalen via ideal all risk verzekering met eigen risico van 2000 euries
Is eigenlijk afgelopen , maar ik zie dat je het toch nog kunt kopen via tabblad bovenaan "misgelopen".
Hoelang dat nog blijft weet ik niet. Kan nu al wel weg zijn!!
door creative117
#61811
Cadootje is echt voor mijn vrouw, ik heb 9 jaar lang in een Renault 5 Turbo 2 (met middenmoter) rond mogen rijden. Die ervaringen nee ik mee tot in het graf, nu, inmiddels al wat rustiger, ahum, kan ik er nog meer van genieten als ik zie hoe mijn vrouw zo'n ervaring beleefd. Die heeft heel lang in de gedachten geleefd dat ze niet eens een rijbewijs zou kunnen halen (ze komt uit Brazil) dus dan kun jij je wel voorstellen hoe die glundert (understatement). Maargoed, 1 rondje op de Nordschleife is redelijk inspannend, ik denk dat ze na 2, mogelijk 3 rondjes al compleet gesloopt is, en dan sta IK natuurlijk fris kant en klaar te wachten..... ghi ghi ghi :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Laatst gewijzigd door creative117 op do jan 27, 2011 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Anand
#61812
Cool dat er interesse voor is...vind het zelf ook helemaal te gek dus hoop jullie allemaal te zien op de Ring ....:)
Als er iemand eerder gaat, hopen we natuurlijk super verslagen te lezen en zien erover.....Allemaal heel veel plezier alvast toegewenst en tot gauw !
Anand
Gebruikersavatar
door denders
#61816
Op zich leuk, maar als ik zo de voorwaarden bekijk zitten er voor mij teveel haken en ogen aan en dit en dat komt er nog bij.
Ik denk dat ik een keertje met mooi weer gewoon de real-deal ga doen om het een keer meegemaakt te hebben.Dan maar wat duurder.

Veel plezier met wat diegenen mee gaan maken!
door creative117
#61817
Ach Dennis, laat er nou 50 cm sneeuw liggen en we stapvoets met de Aston MArtin over het circuit moeten rijden, dan nog is het leuk..... en als ik bij alles waar in het leven haken en ogen aan zitten 26 keer over na ga denken dan wordt het vrij snel vrij saai verwacht ik..... tot de 13-de? trekken we hem samen ff open tot boven de 225 ......?
Gebruikersavatar
door WimTT
#61818
@Roger, Oke ja dan zal dat zeker een geweldige ervaring voor haar zijn. Mijn vrouw wil niet eens in de TT rijden, vind ik ook niet erg :D
Dan hoop ik voor jou dat je vrouw moe is als de R8 klaar staat :smt002
want daar wil ik het liefst in rijden. En als ze niet te sreng zijn want je mag maar 1 bestuurder opgeven

@Dennis: Wat kan er gebeuren "de Stig" zit naast je :lol:
Gebruikersavatar
door WimTT
#61837
Daar raak je misschien door van de kook, maar er zitten toch ook dubbele pedalen in de auto's :lol: Haha
En ik wil die motoren horen
Gebruikersavatar
door KR
#61950
Ik ben er ook bij!
Cadeautje van mijn vriendin... Wat een topper:)
Ik heb de voucher ingevuld en we zouden binnen 2 weken de beschikbare data moeeten horen.
Ik ga sowieso voor de Ring maar dat lijkt mij ook geen moeilijke keuze.
Aangezien ze iedereen op dezelfde dagen willen laten rijden zullen we elkaar zeker treffen.

Groet Kay
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]