Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#62007
Je krijgt geen ticket.
Als het goed is heb je een mail met een registratienummer ontvangen.
Dan moet je je eerst registreren op de site van hammer-events.
Voor het gemak staat de link in die mail.
Daarna vul je het nummer in op de startpagina van hammer events.
Dan kies je helemaal onderaan het rijden met de 4 autos en bevestig het helemaal tot het eind. Het lijkt dan of je 449,- euro gaat betalen, maar je krijgt daarna een email met als kop your order en daarin staat dat je succesful het voucher hebt ingediend.
En dan kom je waar ik nu nog ben......

Dan moet je inloggen en via "Login Reservierung" een datum kiezen denk ik.
Maar ik zie nog geen datums verschijnen :cry:
Ik had verwacht dat ik nu kon zien welke datums beschikbaar zouden zijn.

Ik wacht nog even af anders ga ik ze wel bellen
door TTheino
#62116
Vandaag keek ik even of er al datums waren en dit staat er nu.
Ik weet niet zeker of het om het door ons bestelde pakket gaat maar dat denk ik wel.
Ik mis zandvoort en nurburgring alleen nog, zal toch niet zo zijn dat die pas volgend jaar zijn !!!

Kombipaket, F3000


Erstellt am: 2011-02-03 11:27:48
geachte dames en heren,

Eindelijk is het zover, de eerste data voor het combinatiepakket Circuit in het seizoen 2011 zijn vastgelegd. Over volgende data wordt u automatisch geïnformeerd:

08. 06.2011 Dijon Prenois Frankrijk
04.08.2011 Magny-Cours Frankrijk
31.08.2011 Hockenheimring Duitsland
22.09.2011 Bresse Frankrijk

Geplande datum voor Budapest is 27.06., maar hier vragen wij nog een beetje geduld van u. Dit circuit is vanaf maandag te boeken.

Op alle data zijn er respectievelijk één ochtend- en één middaggroep ingedeeld. De ochtendgroep komt bijeen om 8.00 uur, de middaggroep om 12.00 uur. Na een gezamenlijke instructie kan het rijden beginnen. Houd u voor het even a.u.b. zo'n 4 tot 5 uurtjes vrij, daar er gereden wordt in groepjes van 4 deelnemers.

U kunt boeken onder: „Login Reservierung“ – „Reservierung“.
door creative117
#62134
nog niets ontvangen, ga de bank maar eens verzoeken mijn centen trerug te halen. En als we soeieso niet op de nordschleife kunnen rijden dan is dat kopersbedrog. Beetje op Zandvoort 2 kleine k.t rondjes gaan rijden, echt nie.
Gebruikersavatar
door WimTT
#62178
Wat ik nog gelezen heb is dat ze eerst willen bekijken hoeveel vouchers zijn verkocht daarna gaan ze de dagen vastzetten. Dit kon ongeveer 2 weken duren voordat de datums beschikbaar komen.
Ik vind het wel raar dat de een wel e-mail krijgt en de ander niet. Ik heb er 2 besteld en ook 2 e-mails gekregen.
Gebruikersavatar
door WimTT
#67448
Woensdagmorgen gaat het gebeuren op Zandvoort :D :D .
Weer wordt niet zo goed als ik de voorspelling bekijk. maar ja wordt toch wel genieten. 8)
Gebruikersavatar
door WimTT
#67475
Roger bedankt, zal ik doen.
Gebruikersavatar
door denders
#67480
Succes met het weer, lekker dwars door de bocht met die bakken :D
Maar dat zal wel weer niet mogen.. veel fun!
Fotoooooo's!! :smt006
Gebruikersavatar
door WimTT
#67484
Er zit een instructeur naast me die me zal bedwingen en natuurlijk ook niet te vergeten het eigen risico van 2000,- euries :roll: :lol: .
Gebruikersavatar
door WimTT
#67531
Heb een mailtje gekregen dat het feest woensdag niet door gaat op verzoek van veel deelnemers vanwege het weer. Dus wanneer het nu gaat gebeuren is nog afwachten. :(
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67534
Da's balen :( (Maar veiligheid gaat natuurlijk boven alles!)
Hmmm....het klinkt me allemaal een beetje vaag in de oren :? maar heel veel plezier en een veilige rit gewenst, Wim. We horen wel wanneer het zover is! :smt006
Gebruikersavatar
door WimTT
#67538
Een aantal deelnemers hadden gevraagd om het te verzetten omdat met slecht weer de baan glad is en kun je niet zo hard rijden. Ja kan wel, maar dan heb je al snel kans dat je het eigen risico van 2000 euro moet gaan betalen als je de auto in de vangrail parkeert :wink:
Gebruikersavatar
door WimTT
#67551
Ja en het ergste morgenvroeg OOK!!!! Balen
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]