Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jarik
#62102
Hallo allemaal,

vandaag ben ik eindelijk bezig gegaan met het installeren van mijn xcarlink for ipod. Uiteindelijk is het mij gelukt om hem aangesloten te krijgen (eerste keer dat ik zoiets doe, dus heeft me ff gekost!).
Mijn probleem is, ik krijg de kabel niet door de rechterblazer, om hem daarna te kunnen koppelen aan mijn iphone in een brodithouder die weer vastzit aan het plaatje van Emanuel.
Weet iemand die dit al eens gedaan heeft hoe je deze er door heen moet manoeuvreren?
Ik heb een plaatje bijgevoegd. Beide kanten heb ik geprobeerd door het rooster te krijgen, maar de ronde kant is te dik, en de iphone-kant krijg ik niet gedraaid doordat er 2 richtingen van plastic in de blazer zitten.
Graag jullie feedback!
foto.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door eric v.
#62103
Jarik,

Ik heb binnenkort een houder die rechts van het rechter ventilatie rooster de mogenlijkheid bied om een houder (brodit,oid)kan plaatsen.
De kabel komt dan linksonder uit het handschoenenkastje en loopt dan recht naar boven naar de houder.
Houders worden nu gelaserd uit 1,5 mm rvs deze kan je poetsen of spuiten.
Had dit probleem ook en wil geen kabel voor mijn knoppen zoals alarmlicht etc. hebben.
Kom binnenkort met foto's en prijzen.

Groeten,
Eric V.
Gebruikersavatar
door sweeper
#62107
Ik heb dan geen carlink, maar heb wel een kabel naar een Iphone houder, en die heb ik boven het klepje langs geleid. Misschien heb daar wat aan.
Iphone carkit TT 005 (Large).JPG
Iphone carkit TT 002 (Large).JPG
P.S. je foto staat op z'n kop. :roll:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Jarik
#62132
Beide bedankt voor de snelle antwoorden.
@Eric: Ik ga het nog eens proberen langs het klepje, maar mijn draad is dikker... Heb je hem met connector en al langs het klepje gekregen of op een of andere manier het klepje gedemonteerd? (tja, ik heb gewoon de foto geupload, en toen ik hem postte stond hij idd op de kop... maar wie is de mol? begon dus wilde ik snel gaan kijken ;))
@Eric V: als het me niet lukt, dan ben ik benieuwd naar jouw houder... Wil je dan tegen die tijd ook uitleggen hoe je alles in het dashboardkastje krijgt (gaten boren ergens doorheen??) Ik heb trouwens wel een Brodit Pass Through houder, dus geen gedoe met draadjes die je vast moet koppelen, alleen in de houder zetten is genoeg.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]