Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#62510
ashiharry schreef:
Ronnie schreef:Ik heb niets eens cilinders in mijn portieren, heb slotloze handgrepen.
Eeh maar als je zender niet werkt , kom je dan nog wel binnen?
Door de kofferbak gok ik. De oude A3's, & A4's hebben daar nog een cilinder zitten.
Gebruikersavatar
door denders
#62519
Ronnie schreef:wat maakt dat uit? net of je van een TT de cilindersloten dan niet weg kan laten in de deuren? kan je van elke auto. Ik heb de achter portier handgrepen van een A4 er op zitten.
Bedoelde eigenlijk qua uitvoeringen standaard, je kan alles zelf maken wat dat verder betreft aan een auto, alles is mogelijk met een beetje goede spullen :wink:
Lastig binnenkomen in een TT die zou weigeren als er geen enkel slotje meer zit.
(en elke auto) Staat natuurlijk wel mooi dat weer wel.
Achterin slotloos zou ik ook zeker doen, 1 slot is voldoende!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#62578
ashiharry schreef:
Ronnie schreef:Ik heb niets eens cilinders in mijn portieren, heb slotloze handgrepen.
Eeh maar als je zender niet werkt , kom je dan nog wel binnen?
Hoe groot is de kans dat de boel niet werkt, die is echt nihil. Als de ene sleutel leeg is pak je de reserve en klaar. Zorg je dat de andere weer werkt e voila!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#62579
denders schreef:
Ronnie schreef:wat maakt dat uit? net of je van een TT de cilindersloten dan niet weg kan laten in de deuren? kan je van elke auto. Ik heb de achter portier handgrepen van een A4 er op zitten.
Bedoelde eigenlijk qua uitvoeringen standaard, je kan alles zelf maken wat dat verder betreft aan een auto, alles is mogelijk met een beetje goede spullen :wink:
Lastig binnenkomen in een TT die zou weigeren als er geen enkel slotje meer zit.
(en elke auto) Staat natuurlijk wel mooi dat weer wel.
Achterin slotloos zou ik ook zeker doen, 1 slot is voldoende!
Achter zit er nog eentje, maar die gaat er ook uit en de wisser gaat ook weg, shaven die handel :D
Gebruikersavatar
door denders
#62598
Kaal of kammen goedzo! :mrgreen:
Gebruikersavatar
door ashiharry
#63021
Ronnie schreef: Hoe groot is de kans dat de boel niet werkt, die is echt nihil. Als de ene sleutel leeg is pak je de reserve en klaar. Zorg je dat de andere weer werkt e voila!
Vind ut wel vet hoor daar niet van, maar je zal maar net in Spanje staan met een kapot zendertje, dan kom je dus gewoon niet binnen :?
door allewijn
#63039
Helemaal zonder sloten lijkt me niet handig. Stel je voor dat je accu leeg is. Kom je mooi niet meer in de TT en kan je dus ook de motorkap niet openen.
Maargoed, het rechterportier slotloos maken is dus wel iets wat ik nu, na inbraak, ga doen.
door allewijn
#63607
Ondertussen heb ik het kapje en het huisje van een VW Passat bij de VW dealer opgehaald.
Kapje is standaard al netjes in de grondverf gezet. Ik hoef dus enkel een klein spuitbusje in de kleur van mijn TT te laten mengen, het kapje te spuiten en dan alles monteren op de inbraak-schade te verhelpen en te verbeteren (want zonder slot is er minder kans op inbraak op eenzelfde wijze!)

Hoe kan ik echter achter de kleurcode van mijn TT komen?
Hij is gewoon 'zwart', geen metallic, uit 1999.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]