Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door michelvdvelde
#62443
Aangezien ik mijn TT nog ietwat verder wil verlagen, is de vraag of ik dat behaal met vaste verlagingsveren.
Op dit moment is mijn TT al verlaagd d.m.v. verlagingsveren, maar ik weet de exacte verlaging niet...

Nu is mijn vraag wat de standaard hoogte (grond tot spatbord) is voor een TT met 19" velgen.

Ik hoor het graag!

Voorbeeld zoals de TT nu is: Afbeelding
De bedoeling is dat met name de voorkant nog wat verder zakt, zodat de wielkasten mooi gevuld zijn.

P.s. weet iemand nog een goed bedrijf rondom Leeuwarden waar ik eventueel een V-maxx schroefset of vaste verlagingsveren kan laten monteren?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#62507
V-Maxx??? ik zou doorsparen voor een betere set als kw bijv. vraag t Steven maar hoe V-Maxx rijdt wellicht reageren de ervaringsdeskundigen wel. Heb ook V-Maxx onder een Caddy 2 maar das bagger als dr wat vaart in zit.
Gebruikersavatar
door denders
#62523
Niets is echt slecht maar verschil is er zeker!
Je ziet het ook aan de prijs, bij dit soort onderdelen kun je onmogelijk op eerste rang zitten voor een staanplaats achter...
Check winkels bij onze oosterburen ook even, dan is het nog kiezen tussen instelbaar + hardheid of niet.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#62537
ik ben er best te spreken over v-maxx maar dat is mijn mening net als het verhaaltje achterspoiler ja of nee?

hoe duurder dan is de kwaliteit natuurlijk ook beter maar kwalitatief is aan v-maxx niets op aan te merken.

trouwens ronnie, hoe heb jij je mk2 caddy achter verlaagd i.v.m bladveren achter?
Gebruikersavatar
door AUDI A6 S-LINE
#62541
Wil je hem nog lager hebben?

Op de foto heeft jouw bolide al een -naar mijn smaak- ideale rijhoogte.

Nog lager en je krijgt problemen met drempels etc.

Bij mij gaat er in maart een KW2-variant onder.
Dit omdat de dempers achter hun beste tijd gehad hebben, en ik zowiezo
van plan was om het onderstel te vervangen.
Gebruikersavatar
door michelvdvelde
#62554
Bedankt voor de reactie's! De auto moet aan de voorkant nog 1-2 cm zakken, zodat de wielkast perfect gevuld is. (zit nu nog een ruimte van 2 vingers tussen) De achterkant daarentegen is prima (1 vinger ruimte).

@ Gottzilla: Waar heb jij de schroefset laten monteren?

Nu weet ik niet precies hoeveel de TT op dit moment is verlaagd, Het is nu even de vraag of het een schroefset wordt, of toch verlagingsveren. Weet iemand toevallig hoe hoog de TT standaard is met 19" velgen?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]