Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#63327
Scheelt al snel steeds zo'n 5000 euro met Duitsland de MK2 prijzen.... :shock:
Gebruikersavatar
door stivoman
#63336
Ik zeg doen!

Zal van de week even foto´s schieten,
schroefset zit er dan ook onder (poging 2)
Gebruikersavatar
door denders
#63353
Mjah, zoals bedoeld,voor alles een tijd, ik zeg nog even wachten en orienteren! :wink:

Ben benieuwd naar de plaatjes in je topic!

Misschien dat dit topic ook wel thuishoort in het MK2 TT gedeelte maar dat is even aan de mod's hier.
door ptie
#63372
denders schreef:Scheelt al snel steeds zo'n 5000 euro met Duitsland de MK2 prijzen.... :shock:
Houdt er wel rekening mee dat hier BPM bijkomt ;-)

Met Prolne zit er overigens standaard stuurbediening audio, diefstalalarm en Xenon op.
Nu weet ik niet zeker of Bose en navigatie (alleen voor de 3.2) ook bij het Proline pakket horen.
Gebruikersavatar
door denders
#63380
Ja klopt, invoerrechten komen er dan nog bij dus het ligt er maar net aan welke je neemt en wat je ermee opschiet maar zo 3000 euro goedkoper moet toch lukken als je importeerd.
Moet je wel alles zelf regelen en daarheen natuurlijk.
Maar je rijdt voor minder...meer uiteindelijk.

Bedankt ptie voor het Proline verhaal, dat zijn prima toevoegingen!
door ptie
#63414
Het is altijd interessant een auto uit Duitsland te halen. Houdt er wel rekening mee dat naarmate een auto ouder wordt, import (voor wat betreft de prijs) minder interessant wordt. Een MK2 begint op het randje te zitten vind ik. Je bespaart nu misschien voor een model uit 2006 / 2007 2k hooguit 3k, maar daar moet je wel een boel moeite voor doen.

Proline is verder volgens mij een Nederlandse uitvoering. In Duitsland kom je deze niet tegen (dacht ik). De Proline uitvoering is voor een 3.2 weer anders, dan voor een 2.0.
Let op dat het voor mij nog steeds niet geheel duidelijk is. Het is ook niet makkelijk deze informatie te achterhalen :)
Gebruikersavatar
door denders
#63422
Ja, ik zie wel op tegen eventueel daar heen.. kijken en nog eens terug indien nodig en dan de auto hier zien te krijgen.
Netto zal ik er niet heel veel mee opschieten aangezien ik een bedrijfje zou moeten inschakelen en alles goed moet plannen (waarschijnlijk ook niet dichtbij in deze regio)
Denk dat het niet echt aantrekkelijk voor mijzelf is.

In NL vind ik voor wat je krijgt ze nog te prijzig voor wat ik wil.
(weinig kilometers en opties)
Veel jonger als 2008 kom ik niet met wat ik wil uitgeven, dus daar heb je wel gelijk in.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63423
Een auto van 4 a 5 jaar of gewoon jonger loont altijd in de regel en zoveel moeite hoef je er absoluut niet voor te doen. Ik was betreft de TT die ik in 2005 ingevoerd heb net iets meer dan een halve dag kwijt en nog geen uur huiswerk via autoweek.nl en de rdw site. Ik hoefde slechts naar Duisburg... de randstad is verder en langer rijden voor mij.
Gebruikersavatar
door denders
#63426
Ik schakel gewoon jou in Ronnie met je nieuwe T5 vervoer straks, aanhangertje eraan en gaan voor een leuk prijsje :wink:
Maar het is zo, ook maar net waar de auto zich in Duitsland bevind, ritjes zijn altijd leuk maar om nou 5 uur te moeten rijden..
Ach ja we zien wel allemaal.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63446
Een auto ambulance heeft al vaker achter de S3 gehangen. Aanhangers geremde zijn leuk, alleen als je normaal remt hoor je zo'n aanhanger achter je slippen dus de rem moet ik strelen met een lege tandem asser erachter. BE is toch wel handig :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63449
heb jij dat nog "gratis" bij je normale personenauto rijbewijs gekregen?

helaas ging dat feest niet bij mij op, moet het nog steeds halen maar dat komt er maar niet van :(
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63451
Als ik een paar kilometer verderop gewoond had, dan had ik ook automatisch een 'BE' rijbewijs gehad :lol:
Het 'E' gedeelte staat er al sinds begin jaren '80 al niet automatisch meer achter geloof ik, dus voor mij ook alleen maar een B'tje.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63459
goTTzilla schreef:heb jij dat nog "gratis" bij je normale personenauto rijbewijs gekregen?

helaas ging dat feest niet bij mij op, moet het nog steeds halen maar dat komt er maar niet van :(
nee, maar rij zo nu en dan borden weg... met tandemassers dus op de zaak afschrijven dat rijbewijs, prive heb ik t eigenlijk niet nodig.
Gebruikersavatar
door denders
#63463
In Duitsland kennen ze de uitvoering "Exklusiv" las ik laatst.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]