Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#63871
Bearlock idd, maar ivm nog vele andere extra moderne beveiligingen die erop/erin gaan.
Bizar dat het moet en pijnlijk voor portemonnee, maar het is straks wel fort knox.
Gr.

Tim
Gebruikersavatar
door denders
#63875
Super Allewijn dat íe weer terug is!
Alleen wat hebben ze ermee gedaan die periode, koude motor flink overtoeren gescheurd ermee??
Who knows.. snap dat je nu niet veel los kunt laten maar ik gok op heterdaad hopelijk..

Toch hoop ik niet dat ze schade intern aan je wagen hebben gemaakt waar je straks ook kosten van krijgt.
Je krijgt nu dus niks van verzekering (oke geen schade) maar ook zou ik maar idd. een mechanische en goed alarm erin zetten alhoewel je daarmee flink wat kosten maakt denk ik.

Gelijk verzekering opzeggen en de goedkoopste als je geen vandalisme schade erop hebt verzekerd zitten.


Maar ben blij voor je man!
#63877
Waarom verzekering opzeggen? Wat bedoel je precies?
Met de golf is gelukkig niet zichtbaar gescheurd. Gem. verbruik was 1 op 9 en 20km gereden.
Overtoeren kan niet. Is dsg ;)
Maar laat hem toch ff helemaal door VW nakijken.
Gebruikersavatar
door denders
#63879
Gewoon nu zelf de aanpassingen betalen (je hebt gelijk, dat betaald de verzekering helaas nooit idd.) en de allergoedkoopste verzekeringsoort voor jou uitzoeken als je die al niet hebt.
Is voor iedereen natuurlijk persoonlijk wat het beste is/lijkt.
Ik zit redelijk duur bij VAG verzekerd maar ik heb er vandalisme bij all/risk dus op zich duur maar 1 kras laten repareren en ik ben bij echt iedereen veel duurder uit dan die 770 euro per jaar premie. (75% no claim)

O oke, het is een DSG, vergeten..!
Maar beetje nachecken kan geen kwaad.

1 op 9 is best veel, dat is best hard gegaan denk ik. Dus let ff op flitsboetes maar daarvoor zit jij safe (gemeld dat je auto ontvreemd was/dossier)

Nogmaals, komt denk ik niet vaak voor dat je hem zo snel en heel terugziet!!
Je denkt al gauw, die wordt ergens direct gechopped en verscheept.
#63883
Dag Tim,

goed nieuws. Maar waar je de gedachte dat de verzekeringsmaatschappij dan wel even een alarmpje voor jou er in zou zetten vind ik wel een beetje naief......, maargoed, misschien was dat omdat je nog een beetje beduusd was van het hele verhaal.

@ Dennis: geen problemen aanpraten die er niet zijn kerel, mijn oma van inmiddels 105 (als ze nog geleefd zou hebben) zou ook zo blijven doorjanken...... Dus knoop het vast in je oren, als mijn auto ooit gestolen en weer terug gevonden wordt (wat ik niet hoop)... NIET DOEN.

ps. ja ik weet het, ik ben 's ochtend vroeg altijd een beetje narrig ...... :D :D :D :D :D :D :D :D :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006

Groet,

Creative117
door HansTT
#63886
goTTzilla schreef:ik wil dat bearlock bij jou wel eens zien hans, lijkt mij ook wel wat toe aangezien er veel gestolen wordt momenteel.
Ik heb een rekening bij de auto van het systeem, en ik moet eerlijk zeggen dat de prijs mij mee viel !! Je zet de auto in de achteruit en draait de cilinder om. Vervolgens zit de pook muurvast.
Gebruikersavatar
door denders
#63895
Roger, als ik om 7:08 op het forum zit en narrig (zelden) ben zeg ik meestal weinig en pak ik gewoon een bak goede koffie :mrgreen: :smt006 :smt006 :smt006
Begrijp ff niet wat je bedoeld met problemen aanpraten?

p.s.: als die van mij gejat wordt laat die etters dan lekker over de kop gaan, ik hoef hem niet meer terug is mijn eerste reaktie! Zo heeft iedereen weer een andere mening en misschien kletst het makkelijk omdat ik de aankoopwaarde bij totalloss krijg hoor.. :wink:

Maar het gaat erom dat Tim hem gelukkig weer heeft en aan het genieten is!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]