Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#63986
Volgens mij is dit de TT van een forum/clublid!!!
Niet slim om zo'n systeempje zonder neutraal-beveiliging in te bouwen.
Hoe zou de TT weer tot stilstand zijn gekomen? Gewoon uitgeslagen? Want als je een handbak start, welke nog in z'n 1 staat, dan schiet hij maar een heel klein stukje vooruit en slaat dan af.
Zou hij nog tegen het betonnen muurtje, op de foto zichtbaar, hebben gezeten?
Erg zonde, ziet eruit als een mooie TT met oud model S8 velgen en single frame grill.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#63993
Ik heb bij een bedrijf gewerk dat Clifford systemen inbouwde die dit konden. Dit was een wekelijks terugkerend probleem.

Klanten die hun auto uitleenden aan mensen en die hem ook in de 1e versnelling lieten staan en dan achter de auto aan konden hollen.
Gebruikersavatar
door denders
#63998
Wat een moeite zeg, je sleutel gebruiken om de auto te starten, maar het werkt wel altijd en ik heb tenminste de controle over de auto!
(ik start alleen met koppeling in, is beter ook)

Bouw dan zo'n nette startknop ergens in veel netter ook..
Leuk al die gadgets maar ik hoop dat deze bob de bouwer zijn knieen voor de rest van zijn leven nog gewoon kan gebruiken met een beetje geluk!
En als je iets doet test je het toch?! blijkbaar niet..

Beterschap!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#64001
Menig een droomde vroeger weg bij het zien van Knight Rider... Nou heeft die gast een wagen die naar je toekomt als je hem roept... Is het weer niet goed :roll: :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#64003
haha "you called Michael?" zoom...zooomm (rood balkje voorop de TT)
Audi 1.8 K.i.T.T.

De insteek & David Hasselhof zijn inmiddels ook wat gedateerd en moet je niet meer willen anno 2011 :mrgreen:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64036
dat lijkt me pijnlijk toe, vindt het trouwens erg dom dat je hem dan niet standaard op de handrem zet. zou ie dan in de versnelling staan slaat ie wel uit.

wat ik nog dommer vindt om zo`n systeem in je originele kabelboom te knoeien tot gevolg storingen op alle mogelijke en vreemde plaatsen.

laat de techniek mooi of laat het aan een proffesional over zodat je weet dat het goed is lijkt mij!!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64271
het is waarschijnlijk toch niet 1 van het forum geweest of diegene is bang om te zeggen dat hij het was aangezien het een hele dikke blunder is
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]