Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64238
Onderhoud is vaak strikter bijgehouden in Duitsland dan hier wegens strengere regels en het toch meer een autoland is dan hier het geval is.

Je moet de beleving niet vergeten, wat wil je zelf wat vind je fijner rijden en wat wil je ervoor betalen, dan maak je zelf je keuze 2.0 TFSi of een 3.2 V6 alleen jij kan dat bepalen voor jezelf en niemand anders dus meningen kunnen gegeven worden uiteindelijk beslis je zelf en moet je je eigen door niemand laten beïnvloeden. Ga met beiden rijden, dan kom je er wel achter wat je zelf wil.
Gebruikersavatar
door denders
#64263
Oke, ja, komt omdat ik een handbak wil vandaar.. :roll:
Klopt, ik zei ook ex-invoer, goed dat je al iemand kent die dat regelmatig doet ik denk toch dat je best wel wat zakgeld over houdt en ook nog eens een iets rijkere uitrusting hebt (want dat is ook belangrijk lijkt mij)
Persoonlijk ga ik voor een 2.0 of 1.8 als ik een nieuwer model wil maar dat is nog leuk om naast elkaar te zetten wat de verschillen zijn.
Dan op maat tunen waarschijnlijk weer.
Mijn gebruik is dagelijks en zie een beetje op tegen de meerkosten/eindkosten van een V6 algemeen en heb dan liever een iets nieuwere auto, maar da's persoonlijk.
Bijna-nieuwe kun je beter uit Duitsland halen zag ik wel... pff zie verschillen van 10.000 euro!

Ik hoop dat je eruit kunt komen dit luxeprobleempje! :mrgreen:
Gebruikersavatar
door denders
#64320
Moet je er zelf even van maken dan 8)

Mooie km-stand dat wel weer!
(heb ik mijn Mk1 mee gekocht pietsie minder nog)

Maar ik hou op met kijken, zit maar lekker te zoeken zelf alleen ben nog niet aan de beurt voor de wisseltruuk hoor haha :smt006
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]