Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door justin1986
#64210
hoi
ik vroeg me af waar laat je de afdekkap voor je cabriodak als deze dicht is?
kan me niet voorstellen dat je die in de kofferbak moet leggen... of toch wel?
lijkt me een beetje onhandig namelijk als het in de zomer gaat regenen en je kofferbak ligt vol....
hoe gaan jullie hier mee om? iedereen die antwoord alvast bedankt ik heb zelf net eindelijk een roadster van 2000 aangeschaft 1.8 20v turbo (180 PK) daarom vroeg ik me dat af want ik vind het namelijk een beetje onhandig en zonder afdekkap rondrijden als het dak open is is al helemaal geen optie want dat ziet er niet uit...

thanx

grtz justin
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64214
de hardtop die bestig je over je stoffenkap heen in de winter, je zet hem er vast op en wil je weer zonder dak gaan rijden moet je de hardtop eerst demonteren.
door mrlecleir
#64225
Hallo Justin, onze afdekkap ligt steeds in de koffer. (ondersteboven met de zijskirts naar boven) Ik zal zelden open rijden zonder deze afdekkap over het geopende dak te leggen. Staat veel mooier als je (opgevouwen)linnenkap is afgeschermd.
door Paul DW
#66630
Wij plaatsen onze afdekkap gewoon achter de stoelen, als de koffer proppensvol zit bij een langere trip. Gaat prima, probeer maar eens. De stoelen kunnen dan natuurlijk (tijdelijk) niet helemaal naar achter.
Gebruikersavatar
door patje007
#66631
bij mij ligt ie gewoon in de garage , gebruik 'em enkel bij rondritten en stuff , voor de rest gewoon zonder (is gewoon te onhandig om steeds weer te monteren / demonteren)

@Paul DW ; mooi tip , ga ik ook eens proberen ...
Gebruikersavatar
door stivoman
#66650
Ik vouw hem meestal op en doe hem achterin.
Is het volgens mij voor gemaakt past perfect
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]