Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ashiharry
#64373
Mijn droom is toch om een keer een R8 te kopen :roll:

Vraagje tussen door : wat zou het kosten om bv deze te importeren, dus ik bedoel kant en klaar voor mijn deur zelf ophalen en regelen. Heb al wel wat calculators op losgelaten, maar wil toch eigenlijk echt weten wat het kost.
En zou zoiets afgeragd zijn? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Btw kan dat wel, een topic over R8?;-)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64377
om het exact te weten moet je rdw bellen die kunnen het je wel vertellen.

zo is ie absoluut niet duur en ziet er mooi uit :)
Gebruikersavatar
door denders
#64380
Prachtig he Duitsland...!
R8 is gewoon een dikke TT met veel spierballen :wink:

Die was nieuw hier het dubbele waard volgens mij, hele nette prijs hier want ik had ze al eerder gezien voor een stuk meer en meer kilometers erop.
Ben bang dat het alleen geen TT-rekeningen zijn voor de onderdelen als het in de R8 lijst voorkomt en geen TT verbruik :roll: .
Laatst gewijzigd door denders op wo apr 06, 2011 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door WimTT
#64381
Dat is mijn droom ook 8) , maar eerst er in rijden op 20 juli op zandvoort dankzij 1dayfly :D . Als ik een behoorlijke prijs win is dat het eerste wat ik zal kopen :)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64384
zeker weten wim, en dan met de r8 langs mooie dikke huizen om een huis te kopen :D

met dubbele garage natuurlijk, aan 1 auto hebben we dan niet genoeg :P
Gebruikersavatar
door WimTT
#64393
Haha :lol:, lekker dat wegdromen. Maar ik vraag me af hoe het komt dat de R8 toch ook erg snel zakt in waarde. Worden er ook zo veel van geproduceerd per jaar? Als die na 4 jaar al de helft kost is volgens mij al een normale afschrijving, toch?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64395
R8 is niet zo speciaal, er is gewoon een strijkbout over de TT gehaald zodat ie wat platter en breder werd, achterbankie weg motor die kant op :D

Kom ze hier in de omgeving regelmatig tegen vind het niet echt speciaal om die te zien.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64402
zou hem toch echt wel willen hebben ronnie 8)

mooi toch die afschrijving wim, dan hebben wij met 4 jaar ook kans om zomaar zo`n machine aan te schaffen :)
Gebruikersavatar
door denders
#64405
Reed er pas naast eentje richting A'dam, maar was heel rustig aan het cruisen of hij was niet de eigenaar :roll:
Het is toch nog wel een heel stuk wreder als een TT hoor als je er zo naar kijkt in verschillende hoeken.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64410
als je hem van achter ziet is het net een auto die op het circuit hoort zo`n woestte achterkant heeft ie.

krijg er steeds meer zin in om zo`n ding te bezitten maar de centen he :( :(
Gebruikersavatar
door ashiharry
#64414
Ik vind het ook een verschrikkelijk gruwelijke bak zeg. Mijn leven al Audi fan, maar dit is nog gaver dan een TT :D

Ik heb de mazzel dat ik aan huis werk, en voor het overige verkeer een afgeschreven grijs kenteken bakkie rijd die me praktisch niks kost.

Ik snuffel links en rechts nog eens even verder voor de echte kosten want ik wil toch weten of mijn droom haalbaar is of niet :roll:
Gebruikersavatar
door WimTT
#64415
Ja Dennis dat is waar. Wie weet, dan zou ik echt uit mijn dak gaan. Ik ben super blij met mijn TT, maar een R8.. :roll: .
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#64421
Ronnie schreef:R8 is niet zo speciaal, er is gewoon een strijkbout over de TT gehaald zodat ie wat platter en breder werd, achterbankie weg motor die kant op :D

Kom ze hier in de omgeving regelmatig tegen vind het niet echt speciaal om die te zien.
Of er moet een flamboyante deerne erin zitten :wink: :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64422
Ja maar een 4.2 V8 kan mij gestolen worden dan kun je net zo goed een andere Audi kopen voor flink minder of gewoon hagel nieuw. V10 begint t pas echt anders te klinken dus dan kun je ook een Gallardo kiezen met t budget en die zie je in mindere mate dan de R8, t is maar net hoe je t bekijkt. 4.2's zuipen als ze wat meer kilometers lopen flink olie maar goed als je een R8 kan betalen kun je m ook blijven rijden dus is bijzaak. S5 wordt ook betaalbaar hangt dat blok ook in S4 noem t maar op... omdat de motor achter je ligt en de uitlaat lijn etc. anders is dan zal t wel anders klinken... owja en maar hopen dat ze niet spontaan af fikken :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64433
r8 is er ook wel in v10. 5.2 liter motor in houd :shock:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]