Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#64776
Moet nog even naar de dealer maar wie weet wat een Sline badge voor de voorgrill kost? Dus die je er zo inklikt en zichzelf vastzet in het kunststof.

Ik heb bij aankoop een nieuwe (V6) grille ingezet gekregen bij die dealer vanwege een stukje wat miste maar ik vind het netjes als daar zo'n zelfde badge als op de zijkant zit. discreet maar toch aanwezig. (en zit er toch echt op ook, dus het mag! :wink: )
Gebruikersavatar
door mawe
#64779
Hmm, ik vind enkel een S-Line badge voor de zij- en achterkant (minder dan 20€), niet voor de voorgrille.
Gebruikersavatar
door sweeper
#64780
Een S-line badge voor in de grille kan ik niet terugvinden. Er bestaat volgens mij alleen het quattro logo in de grille voor de TT.

Je mss van een ander model Audi de badge moeten kiezen, en evt. aanpassen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64788
ze hebben wel op marktplaats gestaan voor de mk1 maar er zo in drukken wordt hem niet. het quattro logo is hetzelfde en druk je in de grill en van achter druk je op beide pootjes een borgje erop anders ben je hem na 1 rit alweer kwijt en dat is ook niet de bedoeling.
door ptie
#64795
Als daar geen S-line badge thuis hoort, zou ik 'm ook niet plaatsen.
Gebruikersavatar
door denders
#64799
Dus het klopt eigenlijk dan toch dat hij er niet inzat/hoort officieel.
Maar ik vind het wel netjes staan.

Heb een setje gezien van 3 waarvan 2 om te plakken (zoals op m'n zijkant staat) en 1 schuif badge voor iets van 35 euro totaal.

Zet ik er misschien eentje discreet onder het TT logo (heb het Audi logo al een tijd geleden verwijderd achter)
Denk dat dat wel kan.
De ander kan altijd als het niet TE is op het dashboard kastje of de onderkant van het stuur (zit er geen bij mijn advance model)
Anders laat ik die in de kast liggen.

De V6 grille is niet heel dik, denk dat daar die schuifjes wel overheen gaan en anders ff aanpassen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64806
het is een 3 bar grill dus denk dat je met de borgjes wel door de gril heen kan al zal het een beetje priegel werk zijn.

als je de andere 2 voor de achterschermen overhoud dan stuur je die mij maar op.
heb ik ook een s-line buitenkant :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64822
Bij mij moest toen heel de grille er uit om t fatsoenlijk vast te zetten... maja mijn bumper moest toen toch gespoten worden want wilde er perse quattro op hebben net als de andere TT's dat hadden.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]