Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door john__2
#65429
nou je klep inleveren kan uiteraard mocht je echt serieuse het zelfde willen kan dat uiteraard ik heb voor me zelf besloten er in totaal uiteraard met die van mij erbij niet meer als ongeveer 5 kleppen te maken mits er genoeg animo voor is natuurlijk anders worden het er minder. ik vind wel dat dit een beetje exclusief moet blijven vinden jullie ook niet voordat er straks veel teveel rond rijden.

maar een goede tip van conrad ik had er zelf nog niet aan gedacht eigenlijk.
Gebruikersavatar
door denders
#65433
Tsja, exclusief.. straks kun jij een bedrijfje beginnen toch? :wink:

Let wel op met een los printje of traploze aansturing op storing.
Bouw er dus altijd een ontstoring omheen in de vorm van een aluminium behuizing(kje) (en aarding) ofzo.
Zelfs kentekenled lampjes storen over de radio ontvangst, ik heb wel door dat de TT daar erg gevoelig voor is!
Ze zullen heus wel iets hebben daar voor zo'n sturing.
Gewoon bedrade nemen geen radiografisch ofzo in een auto.

Hier een voorbeeldje van een nette schakelaar: (bij "componenten" kijken)

Afbeelding

Ze hebben er meerdere, wel of geen lampje enz.
Let even op wat de motor kan trekken in Ampere en de schakelaar die je kiest als je het direkt zonder sturingsprintje aansluit!

graag gedaan en interesting om de ontwikkeling te zien!
Laatst gewijzigd door denders op di mei 03, 2011 22:39, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#65434
In de cabrio zit een knop in de middenconsole in het midden. Voor de ultrasoon of voor de kap geloof ik...

Is die niet te gebruiken, alle coupe's hebben daar een open plek...
door fireman77
#65647
nou heb die van vspurs gezien en is idd een mooi exclusief iets... ben benieuwd wat je er voor zou rekenen als je hem bij anderen ( max 5 wat je zei ) zou inbouwen want heb er wel oor naar...maar mooi gedurf en knap....
petje af!
door john__2
#65648
als ik het goed heb komt de klep vrijdag terug van de spuiter. dus van het weekend volgen er foto's van het eind resultaat. uiteraard gooi ik dan al mijn koste op een hoop een daar komt dan iets uit natuurlijk. plus dat het natuurlijk nogal afhankelijk is van wat de achterkleppen kosten maar wacht eerst gewoon even het eindresultaat af en dan gaan we eens kijken wat ze zouden moeten kosten.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#65831
Ik zou de oude Heckspoiler computer vaan een Corrado er achter hangen die is vrij eenvoudig kwa techniek en en gaat dan automatische bij 120 omhoog.
Gebruikersavatar
door denders
#65832
Maar op de boetefoto is altijd de spoiler omhoog :mrgreen:

Nee serieus: beetje laat pas bij 120, heb je niet veel aan hier.
Instellen op 50 of 80 km/u zeg ik!

(en op het handknopje want dat is veel mooier zo'n type nette spoiler ipv sleak achterkantje)
Gebruikersavatar
door denders
#65842
Precies, gewoon altijd met de hand omhoog zetten (of "aan" zetten)
Weet niet of het nadelige gevolgen heeft onder de 80km/u?
Persoonlijk veel mooier met spoiler, precies goed!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#65844
Daarom een Corrado Heck spoiler computer kun je vrij makkelijk aanpassen dat hij bij 80km omhoog gaat ipv 120 en je kunt hem ook nog is onder de ingestelde snelheid zelf aanpassen. Zonder al dat canbus geneuzel. Gewoon even in Elsawin bij de dealer het electrische schema opvragen.
Gebruikersavatar
door denders
#74126
Weet je nog wat de kosten waren?
door john__2
#74153
als je de materialen een beetje voordelig kan scoren dan zit je nog steeds snel aan de 1500 euro voordat die klaar is maar ik vind het het waard maar ja dat is mijn mening natuurlijk!!!
Gebruikersavatar
door denders
#74158
Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat alleszins een redelijk bedrag vind.
Maar dat is mijn mening :wink:

Ziet er gewoon zowat als origineel uit en als je bedenkt dat bijvoorbeeld een originele V6 type voorspoiler ongespoten toen al tegen de 1000 euro was...

Maar goed, mijn set polijstspullen/hobby is inmiddels ook al ruim de 600 euro gepasseeerd hoor, maar ja kijk wat je ervoor terugkrijgt :roll:
Gebruikersavatar
door denders
#74166
Ik zou het zelf ook wel willen maar ik ben nu even niet in die financiele situatie dat, wat ik graag wil ook allemaal kan doen helaas op het moment.

Ik zou zeggen Dolomite: ga ervoor! het is echt heel er top ;)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]