Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#65846
De kombaan en de testbaan ertussen zijn wel met de club al eens geweest... leuk om een dag aan te spenderen, maar dat slalommen kun je ook op een parkeerterrein doen bij wijze van spreke, is dus altijd wel een mouw aan te passen mocht er animo voor zijn.
door RrRrik
#65853
Dit ben ik op het circuit, het is toch een behoorlijke sensatie om eens mee te doen en natuurlijk de tijdwaarneming die er voo zorgt dat je je zelf wil verbeteren en je tegenstanders eruit moet proberen te rijden. Erg veel fun
Gebruikersavatar
door denders
#65854
Leuk voor een maat van me met zijn motonica 1:8 elektro auto die makkelijk 120 km/u haalt(!!) :wink:

Lijkt me verder weleens leuk zo'n ritje maar ben er toch niet zo heel enthousiast over, sorry.
Laatst gewijzigd door denders op ma mei 16, 2011 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#65855
Karten is leuker... heerlijk dwars door de bochten en maar hopen dat ze zelf niet opletten en je van de baan sturen voor tijd en vervolgens je terug naar de voordeur verwijzen. Je eigen auto is leuk... maar ik zou er iig niet tijdrijden e.d. mee uit gaan halen
Gebruikersavatar
door denders
#65859
Dat is ook een beetje mijn reden, ga niet met mijn auto racen en gooien tot de limiet.
Klinkt misschien stom en de TT zal er heus tegen kunnen maar ik doe dat liever met een circuitauto of 'huurding'.
Je moet ook altijd maar zien of je verzekering wat vergoed als je op een track zit. (meestal niet dus)

Doet verder niets aan af voor de mensen die dit wel zo willen, just my 2cts...
Als het je fun bezorgt zonder zorgen: gewoon doen natuurlijk!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]