Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#66714
Dat zegt Audi ook steeds dus ik heb het logo achter er maar afgehaald een tijdje geleden, geen geld geen sponsoring hoor :mrgreen: :smt006
Gebruikersavatar
door miranda1974
#66734
Hahaha, ik heb nog wel een TT Clubprintje liggen van de vorige eigenaar, maar eh, geen stickers voor de onze. We hebben dan ook niets van doen met sponsors (hoewel die altijd welkom zijn, natuurlijk)....
Gebruikersavatar
door denders
#66739
Zou graag gesponsord willen worden door een benzinestation maar helaas..
Nee, ben zelf altijd degene die ongewild de economie sponsort uit eigen zak voor dat beetje "luxe" :roll:
Laatst gewijzigd door denders op do jun 23, 2011 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66761
Dennis, gaan frituren, veel frituren die TT van je is snel zat die trekt dat wel dan half half gaan rijden op oude fituurvet, want bij KLM zien ze ze ook al ermee vliegen :D Wellicht dat de snackbars in je omgeving je dan graag sponseren :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#66766
ja ik hoorde het op de radio haha..klopt!

Neu, ik hou het maar bij zelfsponsoring en wilde het nieuwe benzinefilter niet met kroketjes vullen.... :roll:
Hij loopt nu zo lekker zonder klagen en ik snack al zo weinig (slechte klant :oops: ), ga dat beide zo houden maar :smt006
Gebruikersavatar
door miel
#67695
Met een s-tronic geen reden meer om niet terug te zwaaien vind ik. :mrgreen: :D
Als voorlopig enige in mijn streek (vermoed ik) met mk II zijn er ook plots meer vage vrienden cq kenissen/ collega's die graag doen of alsof ze mijn beste vriend zijn ineens :shock: :shock: (kweet het, het klinkt hautain) :oops: :oops:
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67734
Haha miel, kwestie van de juiste garage bezoeken...
Helaas hadden wij ook niet de juiste (de confituur komt me de neus uit) :x. We dachten dat we een nieuwe APK zouden hebben na de gebruikelijke kosten voor onderhoud (ca. € 500,-), maar dat werd toch wat meer :shock: .
Voor een slordige € 1700,- mogen we weer de weg op :roll: en dachten er wel weer een tijdje tegenaan te kunnen.
Nu, een dikke 7 wkn. later is ineens de koelvloeistof op :evil:.

We zwaaien wel naar de dealer, wij gaan het de volgende keer maar in Veghel proberen.
Waarschijnlijk dat we daar vrolijker van worden :wink:
Gebruikersavatar
door miel
#67736
`bwah, zijn met onze passat ook overgestapt naar kleinere onafhankelijke garage die vooral VW/audi doet, en betaal nu al 10 jaar om en bij de 30 euro :shock: voor klein onderhoud.(blijf zelf erbij en ze doen het ook nog volgens de regels van de kunst) :o
Heb het al gevraagd en zullen met plezier TT onderhouden. :P enkel DSG bak olie vervangen laten ze door een bevriende garage doen (naar het schijnt gebeurt dat met een soort leegzuig/pomp apparaat). Maar uit nieuwsgierigheid vraag ik ook eens prijs bij audi dealer. :?: :?:
vermoed toch wel enig prijsverschil tussen dealer/garage en ook belgie/nederland :roll: :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]