Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door PieTTaudi
#66518
lachen Roger,
nee ik was het niet maar neem van mij aan dat ik wel de hand opsteek als ik een "Familie lid" zie rijden.
Misschien heb ik toch te lang motor gereden...grinnn.
Maar ik ben het met je eens, de meeste TT rijders doen het jammer genoeg niet.
Gegroet....namens PieTTer
Gebruikersavatar
door sweeper
#66526
Het is een beetje fifty-fifty of anderen reageren als ik zwaai, maar door de kleine & licht getinte zijramen is vaak ook slecht te zien. (of ik ga te snel natuurlijk 8) :lol: )
Gebruikersavatar
door denders
#66538
Ligt dus niet aan mij dat een boel niet zwaaien, viel me al gelijk op.
Beetje te vervreemd publiek denk ik in 50% van de gevallen..of blind :roll:

Soms knipper ik gewoon even met mijn grootlicht maar ben daar ook maar mee gestopt.. :oops:
Gebruikersavatar
door denders
#66550
:cry:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66556
Hier op Tenerife zwaaien ze niet.... Zullen wel aan t strand liggen of hardaan t werk zijn. Zie er alleen geparkeerd staan toch vrij veel TT's hier mk1 nieuwere nog geen gezien en geen enkele Quattro.
Gebruikersavatar
door stivoman
#66560
Of ze zijn zo zuinig op hun auto dat ze geen een hand van het stuur durven te halen..
Meestal kijken ze wel, maar meer ook niet
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66628
Op Tenerife kunnen ze zonder handen rijden die zitten allen vol beschadigingen vrijwel niets is strak daar... wat we hier total loss noemen rijdt daar gewoon door lijkt t wel. Viel me op dat er niet erg veel quattro's zijn heb er wel gespot maar die ijn dan gek genoeg wel stuk voor stuk netjes op wat deuken in de deuren of schermen na. Tip verhuis niet die kant op... die eiland bewoners geven niks om auto's in tegenstelling tot onze Engelse vrienden.
Gebruikersavatar
door SpAnKy1990
#66656
Ik kwam gister een TT mk 1 tegen met led koplampen in hulst. Daar was ik driftig naar aan het seinen en hij driftig terug dus dat is toch wel leuk dat de familie leeft! :P
Gebruikersavatar
door miranda1974
#66692
Dus toch?!!
Laatst reed ik over de rondweg in Eindhoven en kwam naast een bijna exact dezelfde uitvoering te staan als waar ik in rij. Leuk, denk ik dan, maar kom tot de ontdekking dat meneer zijn stinkende best deed vooral niet te kijken.
Later thuisgekomen vertel ik het verhaal aan mijn vriend en vader( die toevallig op bezoek was). Die kwamen tot de volgende conclusie; een kerel van midden 50 die eindelijk zijn felbegeerde TT rijdt, die dan vervolgens naast een een of ander wicht komt te staan van pakweg 20 jaar jonger. Dat zou dan een deuk in je ego moeten zijn... Kan aan mij liggen, maar zo had ik het in ieder geval niet bedoeld.
Dacht eerder aan een gedeelde passie... Dan is het toch leuker als mensen wel zwaaien.

Miranda
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#66693
Pfewww.. heb ik geluk dat ik nog geen 50 ben :lol:
Ik rijd ook regelmatig over de rondweg in Eindhoven (ri. Tongelre) dus dacht ff dat het over mij ging :roll:
Maar zwaaien naar elkaar is idd wel leuker ja :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66694
Hmmz naar mij zwaaien ze niet meer ben zeker te hoog gaan zitten :D heb me al centimeters omlaag laten schroeven maar helpt niet echt ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66710
Neuj mijn bedrijfslogo moet er groot op, zo eerst es ff de leverancier bellen want wil gesponsord worden als ik met hun producten rond ga rijden :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]