Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#66819
Ik denk dat vele TT rijders hier wel aan mee willen werken (zo ook ik), maar dat het wanneer & waar belangrijk zal blijken of het ook werkelijk lukt.

Dit is natuurlijk een animo check, maar is er een concreter idee?
(als het concreter is, dan verschuiven we het topic naar "overige te bezoeken meetings")
door Jason
#66916
heb de TT nog niet in bezit, maar binnen 3 weken staat hij voor de deur.
ik ben erbij , met een klein gebaar, een groot plezier
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67291
Helaas is er tot op heden nog geen respons geweest van stichting 'Doe-een-wens' :? , maar misschien dat we zelf een goed doel kunnen bedenken 8)
:smt006
door PieTTaudi
#67294
Hoi Miranda,
Een goed en leuk idee is het zeker. Als zoiets een beetje centraal in het land kan beginnen hou ik me aanbevolen om ook mee te doen.
Heb in de cabrio slecht plaats voor 1 persoon.
Dus voeg mij maar TToe.
Op naar minimaal 50 TT's
gr. PieTTer
door lmreitsema
#67295
Lijkt mij ook super leuk!
Ik ga 24-09 ook rijden voor spieren voor spieren, atlijd een mooie dag.
Mocht er iets georganiseerd worden dan ben ik er graag bij.
Kleine moeite groot geluk.

gr. Luc
door creative117
#67608
Ik heb mezelf ook wel eens "aangeprezen" bij de doe een wens stichting. Nooit iets van gehoord, ik weet niet precies hoe ze werken, maar volgens mij zoeken ze zelf en zitten ze niet echt op aanbiedingen te wachten, althans, zo lijkt het, vreemd overigens.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67617
Volgens mij is de stichting inmiddels zo groot geworden, dat ze het voor het uitkiezen hebben. En ja, ik denk dan dat alleen het beste goed genoeg is. We zijn per slot van rekening geen Ferrari bezitters, dus vandaar dat reacties van hun zijde uitblijven, lijkt me... :?

Maar dat neemt niet weg dat we zelf een goed doel kunnen bedenken :roll: . Zijn er mensen die bepaalde voorwaarden aan een rit willen stellen, bijv. alleen doelen binnen Nederland of zoiets?? :wink:
Ik zat van de week naar het nieuws te kijken en beleefde flashbacks naar 1984. :idea: De hongersnood in Ethiopië, daar stevenen ze nu weer op af. :cry:
Is het rijden voor dit doel misschien een idee :?:
Denk even met me mee..... ik sta open voor allerlei suggesties! :smt003
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#67619
Ethiopië is misschien ietwat te ver rijden voor de meesten :-"
Het is wat je zegt dat de grotere organisaties het vaak voor het uitkiezen hebben, dus wellicht dat we het voor een eerste keer klein moeten houden. Bijvoorbeeld voor een lokale zorginstelling, zoals een Eckartdal in Nuenen ofzo (ik noem maar ff wat).
Misschien dat sponsoring ook nog wel een optie kan zijn voor tijdens de rit en voor hetzelfde geld kan de (lokale) media hierdoor geïnteresseerd raken :wink:
Zou wel mooi zijn als we over een paar jaar bij Hart van Nederland voorbij komen :)
Gebruikersavatar
door miel
#67621
Als je nu eerst de naam vraagt van de vrouw naast je op dat moment, voldoe je niet meer aan het criterium ''vreemdgaan'',het is immers geen vreemde meer voor jou :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#67632
Keer om... ga door... ga door... :D :smt006
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67636
miel schreef:Als je nu eerst de naam vraagt van de vrouw naast je op dat moment, voldoe je niet meer aan het criterium ''vreemdgaan'',het is immers geen vreemde meer voor jou :lol:
Waar gaat dit over?!?!? :shock:
Oh w8.... ik heb 'm :idea: Vast een reactie op Happy Socks (pag.1) :oops:
:smt005
@ Miel: Misschien dat het wel handig is om de volgende keer de 'Quote'-button te gebruiken :lol:
@ Denders: Ben jij niet te porren voor zo'n rit?! :smt003
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67642
Denders niet dat is onze "Stig" van de Club die zich niet wil laten zien maar wel zijn TT :D
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67643
:smt005 Whahaaha....
Schud denders ook alleen maar met zijn hoofd, dat jij vast antwoord voor hem geeft, Ronnie (niet kwaad bedoeld, hoor!)? :lol:
Hoe komt dat zo Dennis?? Is er een speciale reden voor :?: :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]