Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#67644
Och, heb teveel hobby's en elke dag mag de TT al uitgelaten worden, dus als ik dan eens vrij ben doe ik weer andere dingen omdat ik vaak geen tijd heb om "verre" meetings bij te wonen helaas.
Ronnie praat net als ikzelf weleens zijn beurt voor(bij) en dat vind ik helemaal niet erg want ik kan er ook wat van soms :wink: gezellig toch!

Dus..het is niet dat ik niet wil maar het is het één of ander vaak.
Tijd maken is een begrip waar ik in rust geen tijd voor heb..? :mrgreen:

Leuk initiatief dat wel, ken het van vroegere fora ook maar het was nogal een flink organisatorisch geheel kan ik je zeggen hoe die jongens dat deden.
En dan nog uitgeloot werden de leden..

Heel eerlijk ben ik wel: als de dood dat zo'n kind naast je iets krijgt, dat krijg je je leven niet meer uit je hoofd..maar ik geloof dat het zowieso in begeleide collonne gaat.
In Zeeland doen ze dat met die trucks voor heel wat kinderen met een afwijking en vrachtwagens al sinds jaar en dag. Hoor je ineens hele dag getoeter in de verte en dan weet ik weer dat dat aan de gang is :P
Gebruikersavatar
door sweeper
#67657
dennisyzf schreef:Op de vliegbasis Volkel doet de Ferrariclub het. Inclusief vol gas op de landingsbaan
NICE!!! 8)

Goede doelen rit of niet, daar wil je zo wie zo al aan mee doen.
door Ranna
#68673
Ollaaaaaa!!!

Bij ons in het moooooie Bergen op Zoom, is a.s. weekend een cars & charity rit voor BIJZONDERE auto's.....ahum mooie gelegenheid voor die mooie TT's om een leuk ritje te rijden voor het goede doel :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#68678
Ranna schreef:Ollaaaaaa!!!

Bij ons in het moooooie Bergen op Zoom, is a.s. weekend een cars & charity rit voor BIJZONDERE auto's.....ahum mooie gelegenheid voor die mooie TT's om een leuk ritje te rijden voor het goede doel :D
Welkom Ranna,

Leuk zo'n rit, maar is wel een beetje kort dag.
Als het serieus is, dan is het ook beter om een apart topic te openen anders verlies je het overzicht, en gaan de ritten door elkaar heen rijden.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68688
@Ranna: Helaas te kort dag, dit weekend zit ik al vol.

@sweeper: Doen we dat niet sowieso al tijdens meeTTings?! :smt005

Wel serieus blijven, hè mensen :smt003
door creative117
#68721
ik vraag me soms af of Dennis wel echt een TT heeft....... is al 86 jaar lang fervent forummer met zijn TT maar we zien hem noooooit.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68722
Whahaha :smt005
Straks blijkt het gewoon Ronnie te zijn met een pseudo-account :smt006
Maarreh... we zien je graag op het forum hoor, Dennis :wink: Je weet wie het zegt, hè?! :P
Gebruikersavatar
door denders
#68740
Ach.. je hebt werkpaarden en sierpaarden toch helaas behoor ik tot de eerste groep :D
Gisteren was ik op mijn vrije dag (eindelijk) lekker gaar heel de dag thuis en de TT ook eens een dagje stil!
Jullie moeten maar lekker in de buurt komen wonen, dan kunnen we elke dag meeting houden, nou ja elke dag.. moet je toch wel een heel leuk doen&laten hebben en van het andere geslacht :smt005 :wink:

Het spijt mij dus, maar nee ik ben geen Ronnie2 en ja sinds 2009 fan van de TT geworden+kilometer vreter en een goed baasje die schitterd in afwezigheid op de meeste meetings :roll:
Gebruikersavatar
door miel
#68743
Onder de noemer ''werkpaarden'' valt ook mijn categorie :? (al noemt mijn vrouw me soms haar brabandertje, naar analogie van de brabantse trekpaarden) :D , echter mijn werk houdt mij ettelijke km bij m'n TT vandaan, maar dit forum brengt verzachting van de pijn :smt002 :smt006
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68758
Het forum schijnt inderdaad een helende werking te hebben, maar de erkenning daarvan ligt nog in handen van het VaTTicaan.. :wink:
Gebruikersavatar
door RuuTT
#69829
Ha, ik heb dit jaar meegedaan aan de Ride4Fun, die had ik via t forum ontdekt. Sta nog wel ergens op een foto tussen de Ferrari's. De club is dus vertegenwoordigd geweest :)

Top georganiseerd daar overigens en erg leuk om te doen. Mooie tocht ook door de limburgse heuvels en allemaal enthousiaste mensen. Mocht er dus eens iets dergelijks actueel zijn; let me know and count me in :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]