Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#79837
Daarom ben ik blij dat ik er redelijk verstand van heb en dan kunnen ze lullen als brugman maar praatjes vullen geen gaatjes hehe
Maar gulden middenweg is bij een boel verkopers ook wel te vinden gelukkig.
Zaken zijn zaken maar niet iedereen is even netjes helaas met dingen vermelden dat blijft jammer vaak.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#79842
Hmmm van een dikke TT MK2 naar een A1... Hoe ben je daarbij gekomen?
Gebruikersavatar
door stivoman
#80050
Beter laat antwoord dan nooit antwoord,

Ik zat al even te kijken naar een zuiniger/goedkoper autotje.
Omdat ik a.s. jaar van plan ben weer naar school te gaan en op me zelf te gaan wonen,
ben pas 24 jaar dus nu het nog normaal is om op de leeftijd naar school te gaan wil ik dat nu nog gaan doen.

Gezien de TT het grootste kostenplaatje is wat ik heb, gaat die er helaas als eerste uit. Daarbij zat de Multi riem spanrollen, olie grote beurt er etc aan te komen, dan ga ik er geen 1000€ meer in investeren als ik toch weet dat hij op kort termijn eruit moet..

Gezien de particuliere verkoop lichtelijk op zijn gat ligt van sportauto's heb ik hem ingeruild bij een garage. Voor een ongeveer een prijs gelijke A1 met een paar duizend km.
Bijna 6 jaar nieuwer, rijd 10km verder op 1liter.

@Ronnie wat betreft brood winning:

in eerste instantie vond hij de TT niks, dure kleine van een echte liefhebber. blablabla. Niemand wilde deze auto ivm kosten verbruik etc.

Uiteindelijk 1 dag later telefonisch eruit gekomen, volgende dag auto ophalen.

Ja Steven, ik ga een nieuw baasje voor deze schitterende auto vinden. Hij is zeer exclusief en uniek. Dus dat gaat echt wel lukken..

En 2 dagen geleden was hij er niet over te spreken, dat iemand dat ding zou willen kopen...

Mafkees aka verkooppraatjes.

Is een goed onderhouden TT, niks over te zeggen wat dat betreft ben er ook altijd zuinig op geweest. Het enige nadeel is dat het grote onderhoud wel gedaan moet worden binnenkort. Heb het wel bij inruil gemeld, denk alleen niet dat hij dit aan een nieuwe koper zal vertellen.
Gebruikersavatar
door denders
#80056
Wat dat betreft zitten er buiten het cabaret om ook zat in de autobranche nog steeds helaas... ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]