Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door wesp
#67151
hallo,
ik weet niet of ik me hier al heb voorgesteld (weet het niet meer).
Ik heb anderhalf jaar geleden mijn TT aangekocht, een MKI van 2003 (185 pk), maar ik gebruik hem zo weinig dat ik stilaan denkt om hem van de hand te doen.
Hij heeft 100.600 km, onderhoudsboekje, distributie en alles die er bij hoort zijn 3000 km geleden vervangen.
't is een grijze en t'is een belgische .
016 [800x600].JPG
Wat is nu de gangbare prijs.
Thankx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door wesp
#67163
Thankx, maar dat is voor elke auto zo. Maar wat met de TT's. Is daar vraag achter, of niet ? Zijn ze momenteel nog gewild (de MKI) of wordt er meer naar de latere versie uitgekeken ? (uiteraard telt in hoofdzaak de geldsom die op tafel moet gelegd worden door toekomstige kopers).
Biedt ik hem aan voor 6000 euro (dan ben ik gek), biedt ik hem aan voor 12000 (ben ik eveneens gek) want dan staat ie binnen jaren nog in mijn garage.
Gebruikersavatar
door denders
#67170
check de site gaspedaal.nl,daarin kun je op jaartal, bouwjaar enz wel van de handelaren en particulieren.
Het is idd. zonde als je hem nog weinig meer gebruikt en hem niet voor erbij wilt blijven houden.
Gebruikersavatar
door sweeper
#67176
Jongens let op het is een Belgische TT. Prijzen zijn daar natuurlijk anders vanwege het BPM verschil.

Zoek op een Belgische site naar vergelijkbare TT's, probeer uit te vinden hoe lang ze al te koop staan, en pas daar je prijs op aan. (ga er net onder zitten)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67178
Kwestie van je huiswerk doen en met Belgische wagens? als je alles qua historie de boekjes en de 4 sleutels kunt overleggen een een potentiële koper hoef je de auto niet direct als goedkoopste weg te zetten.
door wesp
#67201
Bedankt voor alle tips.
Eerlijk gezegd ben ik nog steeds aan het twijfelen. Als ik hem zie staan in m'n garage,...
Maar als ik er een aantal kilometers mee rij, krijg ik rugpijn. Audi heeft nu eenmaal niet de zachtste zithouding (en mijn rug heeft z'n beste tijd gehad - het ligt niet helemaal aan de TT ,maar eerder aan m'n rug ). Vandaar dat hij dus meestal stof staat te verzamelen in de garage. Zonde dus.
Gebruikersavatar
door denders
#67207
Laat je toch een speciale Scheel stoel of iets gelijkwaardigs plaatsen als je hem eigenlijk niet weg wilt doen..
Ik geef toe, dan is de in- en uitstap voor je rug, afgezien van de fijne stoel nog niet echt een verademing maar toch.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67217
Een goede stoel doet wonderen, ik wil weer Recaro's die comfortstoelen van VW vind ik maar niets, zitten echt niet lekker. Was die sportstoelen van de S3 gewend dus ben denk ik verwend.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]