Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jason
#67437
Heeft iemand een idee waar je v6 wielen kan kopen, geloof dat deze ook onder de 'oude' S3 en S4 liggen.
Heb de imitaties gevonden, maar die lijken in de verste verte niet op de originele.

Groeten Jason
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67438
Onder de S3 en S4 van de eerste generatie lagen geen V6 wielen maar S wielen. Die zijn ook als replica's te koop geweest en wellicht nog (oa Leosautoservice.nl en wheelpoint.nl).
De TT V6 velgen zijn origineel te vinden 2de hands of nieuw verkrijgbaar bij de dealer, heb daar nog geen replica's van gezien.
door Jason
#67441
was ik al bang voor, de S wielen zijn naar mijn mening niet zo mooi.
Origineel is te duur, misschien toch maar op zoek naar een ander alternatief.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67510
R36 replica, te verkrijgen bij de voorgenoemde bedrijven. Let wel op dat je er met het TAM keurmerk koopt of WSP Italy anders ga je op Chinese eieren rondrijden wat niet de bedoeling mag zijn.
Gebruikersavatar
door miel
#68083
Eeeuh, heb nog set winterbanden staan zonder de velg echter, 170 inch, voor een vriendenprijsje kun je zo de trekker komen aanhaken... was verkeerde bestelling. :oops: (had de komma verkeerd gezet :shock: ) je zult wel spacers nodig hebben denk ik :wink:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#68109
dure bandjesss!!
Gebruikersavatar
door miel
#71594
miel schreef:Eeeuh, heb nog set winterbanden staan zonder de velg echter, 170 inch, voor een vriendenprijsje kun je zo de trekker komen aanhaken... was verkeerde bestelling. :oops: (had de komma verkeerd gezet :shock: ) je zult wel spacers nodig hebben denk ik :wink:


nu de winter afgelopen is kan ik ze aan een ''zacht weer'' prijsje aanbieden :smt004
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]