Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door bert zelluf
#68012
Geachte TT liefhebbers,

Mijn naam is Bert Bijker, woonachtig in Eesveen. Dit is een klein plaatsje vlakbij Steenwijk.
In oktober (woensdag 12) ga ik trouwen met Lisanne.
Mijn aanstaande vrouw is al jaren compleet verliefd op de audi TT en dat wil ze ook heel graag als trouwauto.
Mijn vraag is dan ook is er iemand in de buurt van Steenwijk waarvan wij een TT kunnen gebruiken die woensdag, het zo de dag compleet afmaken.

ik hoop een spoedige reactie te mogen ontvangen.

groetjes Bert
Gebruikersavatar
door stivoman
#68022
Ik denk niet dat iemand zijn TT zo even uitleent voor een bruiloft.
Er staan op marktplaats wel TT´s te huur
Gebruikersavatar
door sweeper
#68029
Alvast gefeliciteerd.

Zomaar een auto uitlenen/verhuren door een & aan een particulier gaat niet zomaar. Verzekeringen staan dat niet toe in de voorwaarden, of je moet een speciale verzekering/aanvulling hebben.

Het beste is om een verhuurbedrijf te vinden.

Suc6 & veelplezier die dag.
Gebruikersavatar
door denders
#68031
Geef je aanstaande gelijk een leuk kado, als je niet zo hangt aan kilometers op de teller en jaartal heb je ze er nog netjes bijstaan voor heel meevallende bedragen!
:wink: :smt006
Fijne dag alvast!
Gebruikersavatar
door miel
#68055
Nu we het er toch over hebben, ben bijna 20 jaar getrouwd (jaja, met dezelfde en aan één stuk) en de mijne vind zo een Bugatti Veyron het einde, dus als een bezitter dit hier leest, mag ik hem dan efkens gebruiken voor die dag(kentekenplaten mogen eraan blijven hoor). :thumbleft: :angel4:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68126
TT's worden gewoon verhuurd Google doet wonderen amar vind het toch apart dat mensen zo naïef zijn om een ander ff de TT te leen te vragen voor een bruiloft... ach ja
door Marjo
#68234
Zat vandaag in de carrosserie te lezen en daar staat een advertentie van cabrioland, huur voor een TT € 180,00 per dag. Even google?
Gebruikersavatar
door denders
#68262
Nette prijs..
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68272
Proficiat!! Hoe was de dag, Bert?
Ben benieuwd of je überhaupt je 'advertentie' nog terug leest en of het allemaal nog gelukt is.
Je zal wel betere dingen te doen hebben zo in je witte-broods-weken. :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#68296
Vergipsing?? :wink:

Denk dat Bert weinig tot nooit kijkt aan uitblijven van reactie of ons op de hoogte te houden van de opties... :?

Of het is gewoon een Oostblokbende die zo even te werk gaat en je auto afhandig maken. JA zo denk ik dan ook weer! :roll:
Gebruikersavatar
door sweeper
#68313
denders schreef:Vergipsing?? :wink:

Denk dat Bert weinig tot nooit kijkt aan uitblijven van reactie of ons op de hoogte te houden van de opties... :?

Of het is gewoon een Oostblokbende die zo even te werk gaat en je auto afhandig maken. JA zo denk ik dan ook weer! :roll:
Hij heeft vrijdag 12 aug. om 20.00 u. nog gekeken hier. De antwoorden die we gegeven hebben zal niet zijn wat hij gehoopt had.
Gebruikersavatar
door denders
#68357
Oke, tsja...alle reakties zijn gegeven. Intikken "Helaas, jullie antwoorden zijn niet direct wat ik zoek" o.i.d. zou wel fatsoenlijk geweest zijn in je eigen topic.
Of is het tegenwoordig echt iedereen voor zich.
Mijn oprechte excuus Bert, als het niet zo is maar bij mij wek je hiermee alleen maar achterdocht en egoisme op.
ik zal me er verder niet druk om maken :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]