Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#68266
DEN BOSCH - Onbekenden hebben woensdagnacht met een zilveren Audi TT een plofkraak gepleegd bij een geldautomaat van een Rabobankfiliaal in Esch (Noord-Brabant).
TTPlofkraak.jpg

Volgens de politie hebben de daders via een opening in de deur gas naar binnen laten lopen om zo de geldautomaat op te blazen. De schade aan het gebouw aan het Marktplein is enorm. Omwonenden hebben echter niets gemerkt van de plofkraak.

De zilverkleurige Audi TT bleef achter en is door een bergingsbedrijf opgeruimd. De technische recherche is een onderzoek gestart, zo meldt Omroep Brabant.

Pinautomaten van de Rabobank zijn de laatste tijd vaker het doelwit van plofkraken in Brabant.

Ik wens de eigenaar sterkte!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#68269
Alweer???
Is nog niet zo lang geleden ook al gebeurd met een zwarte toch?

Stelletje barbaren afgezien van de snoepautomaat.. wordt hoog tijd dat de grenzen weer dicht gaan en flinke straffen komen! ..een utopie in NL ben ik bang.
#68278
Als evt. vluchtauto kan ik het me nog wel voorstellen ja, maar de wagen als stormram gebruiken is gewoonweg zonde.
Kijk, hier aan de grens zijn ze weleens een geldwisselkantoor binnengereden met een bulldozer! Dat noem ik nou nog eens een overwogen beslissing... Echter, wel balen voor die mannen dat de kluis aan de andere kant van het pand zat. Ach ja, kleinigheidjes blijf je houden, nietwaar?! :lol:
#68295
Die kloothommels weten natuurlijk ook dat een TT heel vaak goed uit ongevallen komen..

Gelukkig zijn TT's niet schaars hoor, zijn er heel wat maar blijft gewoon zonde en temeer reden om je tt met een extra alarm uit te rusten.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]