Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jason
#69685
tja, vind het wel jammer, wil wel eens weten hoe het nu af is gelopen, hij heeft toch ook de moeite genomen om een topic te openen waarin aangegeven wordt dat zijn TT door het slijk gehaald wordt.

hierop netjes gereageerd, en vervolgens niets meer..., terwijl ik alle punten van de technische keuring heb doorgegeven aan hem..
door Jason
#69688
lijkt mij wel, zou wel fatsoenlijk zijn om even wat te laten horen nadat ik hem wegwijs heb gemaakt in de TT met het rapport van ***
door BartM80
#83571
Hoi Jason,
Bijna 4 jaar geleden heb jij de TT die ik nu bezit even gehad en weer terug gebracht las ik. Ook heb ik de topic "door de slijk gehaalde TT 21-lr-nz gelezen. Wel grappig en ook weer jammer om dit allemaal te lezen. De tt heeft in de tussentijd behoorlijk wat onderhoud gehad wat destijds blijkbaar niet gedaan was. Er zitten rekeningen bij van 2600 en 2100 euro ;-0 Gelukkig heb jij dit destijds aangehaald anders was deze mooie TT geen cent meer waard. Een oud lid (Mark die destijds in zeeland woonde en nu hier in Boxtel)heeft er ook eens goed naar gekeken en zijn goedkeuring gegeven. Hij rijd nu als een zonnetje en ben er zeer blij mee.

Grt Bart
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]