Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jason
#68676
creative117 schreef:linkje naar de MP, kunnen we meegenieten.....

Het is niet echt genieten.. :wink:
Het is echt ongelooflijk nml.
Gebruikersavatar
door sweeper
#68679
had je niet even het TT Club logo van de kont kunnen halen? Geeft niet echt een juist beeld de club nu, met zo'n slechte TT.
foto marktplaats.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68681
Ik heb net ff gekeken, maar ik geloof toch echt dat de club hier iets mee moet.
De naam van de club wordt nl. door het slijk gehaald, doordat ze er een sticker van de TTclub achterop hebben zitten. :-o
door Jason
#68683
Voordat je gelijk conclusies trekt.....

Diti is de foto van voordat ik hem kocht, de stickers heb ik er af laten halen en een V6 diffuser gekocht, maw dit is de advertentie waarvan ik hem gekocht heb, ze hebben niet eens nieuwe foto's genomen....

De auto was wel van een clublid, heb hier nog contact over gehad met Ronnie...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68685
wordt ik hier geroepen? :D

was idd van een clublid anders heb je zo'n sticker ook niet kunnen bemachtigen, maar dat is alweer een aantal jaar geleden dat de toenmalig eigenaar lid was. Hele leuke man, de auto toonde ook zeer netjes, al heb ik de technische staat nooit nader bekeken aangezien ik slechts mee gereden heb richting een tankstation in Oirschot toentertijd.

Maar goed weet niet of die in de tussentijd van eigenaar gewisseld is geweest en wat ermee gebeurd is. De omstandigheden als aangegeven in het topic... zonde van zo'n mooie wagen. Wel goed om anderen te attenderen op de feiten.
Gebruikersavatar
door miel
#68742
miranda1974 schreef: "Niks geen ge-ja-maar, zie ik eruit als gekke Eppo?! Jullie denken zeker toch niet, dat je mij een poot kunt uitdraaien?! Ik heb jaren bij een autofabrikant gewerkt, dus ik weet en kan zelf echt wel wat en een beetje redelijke monteur had me gezegd dat ik die dingetjes misschien beter door een vriend kon laten doen, als jullie niet in 'girl-power' geloven. Zijn jullie nou compleet van de pot getrokken?!! Geef mij m'n sleutels maar!"
"Ja maar, mevrouw", probeerde ie nog een keer. "Dan is uw auto niet gekeurd hoor!"
:evil: "Dat snap ik, jochie.... maar denk jij nou echt dat je mij als klant kunt krijgen?! Ik zie je nog eerder ballerina worden. Hier met die sleutels en de ballen..."
@miranda:
Fantastisch, from zero to bitch in 0,3 sec. Hebben ze geweten daar :shock: :D :D
Gebruikersavatar
door denders
#68778
Miranda is geen b*tch... Miranda is gewoon adrem!!
(da's volgens mij heel wat anders en positiever)
Gebruikersavatar
door miel
#68782
Oké.oké, was misschien wat sterk uitgedrukt, quoteerde gewoon de tekst vanop een t-shirt (large- catalogus) :roll: .Is uiteraard positief bedoeld, maar lijkt mij dan toch iets straffer dan gewoon adrem... :twisted:
Gebruikersavatar
door denders
#68787
Klopt maar dat heet in NL je geduld verliezen bij zulke knuppels die je oplichten :roll: :wink:
door Birdmans
#69658
Ik heb nog geïnformeerd naar deze auto ten tijde dat hij te koop stond, de verkoper verteldemij dat hij tiptop in orde was...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69667
Zegt elke verkoper, zelfs als ze je een nieuwe verkopen... en zelfs die kunnen niet goed zijn... maar goed. Andere topics geven meer info betreft de TT in kwestie.
Gebruikersavatar
door miel
#69671
Heeft het veel te druk met repareren, of is nog onderweg in duw-mode, of ligt eronder om kopp. te vervangen, pick your pick... :shock: :roll:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]