Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#68653
Tilburg - Een 25-jarige Tilburgse is zondagochtend in haar woonplaats het slachtoffer geworden van een gewelddadige carjacking. Haar Audi TT werd op de Zwartvenseweg gesneden en tot stoppen gedwongen door een auto met daarin twee of drie mannen.

Onder bedreiging van een vuurwapen moest de vrouw uit haar auto stappen. Buiten kreeg ze nog een klap in haar gezicht. Vervolgens gingen de mannen ervandoor in de Audi en hun eigen auto.

De vrouw zocht in shocktoestand hulp bij een familielid. Die waarschuwde de politie.

Later op de dag werd de Audi in Goirle teruggevonden. De politie zoekt nog getuigen.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68657
En er zit nog wel zo'n handig knopje in de wagen, dat je je deuren van binnenuit kan sluiten, die ik (als vrouw) altijd gebruik, zodat zoiets me niet overkomt.
Hoef je alleen nog maar een peut gas te geven en rij je die *likker* omver, zodat het lijkt alsof je aan het bowlen bent!!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68658
Middels Vag-com kun je dit zelfs automatiseren, zodat bij een snelheid van 15-20 km/u de centrale deurvergrendeling er vanzelf op springt. Dan kunnen ze er van buitenaf niet zomaar inkomen, als je ergens stopt of "moet" stoppen.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68662
Zolang ze blijven tikken tegen het raam met dat ding is er geen intentie om te schieten.
Meestal wordt zo'n wapen als pressiemiddel gebruikt.
Als ze het echt willen gebruiken, hadden ze allang geschoten.
Heb ooit een pistool op mijn hoofd gericht gehad. Meestal doe je iets heel anders dan dat je in 1e instantie van jezelf zou verwachten, ook ik.
Ik werd heel rustig en berekend, als ie wilde schieten had ie dat moeten doen.
"Ik ben er in 1 knal vanaf, maar als jij denkt dat iedereen zijn mond gaat houden voor jou en ik het waard ben om 7 jaar voor te zitten, moet je schieten".
Dat was op klaarlichte dag in een publieke omgeving.
Uiteindelijk koos hij ervoor de bougies af te snijden en ze in de put te gooien (ik reed toen nog op een brommertje). Arme radeloze gast...
Laatst gewijzigd door miranda1974 op di aug 30, 2011 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door denders
#68664
Mijn TT zou ook flink in elkaar zitten maar als er eentje dat zou doen zo, ram ik hem net zolang als ik kan van de weg, dan heb je de verkeerde gast te pakken (als ik de kans krijg)
Respect voor jou hoor Miranda, heel goed gezegd toen echt!!

Je moet net ff slimmer en sneller zijn dan je tegenstander, dat is voor hem de keus van de daad dat resultaat.
Met echte pistolen op je gericht doe ik ook niks.

Meer zieken buiten dan binnen, maar ja..open grenzen & geen harde straffen en sancties he!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68690
Elmo299 schreef:ik denk dat je er anders over denkt als er een wapen tegen je raam tikt.....
Als t een cabrio is kan je idd zo'n knop indrukken maar heeft t geen zin maar dat heb ik zo vlug niet gelezen wat voor TT t nou exact was.
Mijn reactie was vol gas geven en t eerste en t beste kamp op rijden... stelletje Bulgaren in een geblindeerde dikke zwarte Golf 4 waren dat toentertijd waarvan de bijrijder zo nodig moest zwaaien met een blaffer, aldus het kenteken wat ook niet altijd wat wil zeggen al zag die gast er niet Nederlands uit in ieder geval. nadenken doe je niet want je doet maar wat instinctief ging ik ervandoor aangezien je toch sneller bent met een TT 225Q in de regel dan zo'n Golf.
#68708
:smt005 Dus als ik al op je zou kunnen rekenen, dan kan ik dat op mijn buik schrijven, zeker?! :mrgreen:
Is niet handig voor een zakenmannetje.... :wink:
Rekenen kan ik blijkbaar ook niet meer. Gisteren weer een dikke parkeerboete gehad omdat ik te weinig geld in de meter had gegooid :?
Daar gaat mijn middagje kapper :oops:( en iedereen maar zeggen dat mijn haar zo snel groeit. Nee mensen, bij mij blijft er gewoonweg geen geld over voor een kapper :smt005 )
Gebruikersavatar
door miel
#68745
miranda1974 schreef:Daar gaat mijn middagje kapper :oops
Euuh, Bij mij duurt dat 15 min en klaar :smt002 , ik betaal dan ook een navenante prijs voor de geleverde dienst, een middag bij de kapper kan ik ook nie betalen hoor... :smt002 :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]