Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68795
Whahaha, dat geloof ik graag ja :P
Ook leuk als je bij de kapper vraagt om een 'coupe soleil'... staan ze je daar met een paar glazige ogen aan te kijken. Tja, bedoel gewoon een zomers kapsel, da's toch eender?! :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#68817
Dat kan best, we hebben hier ook het bekende patatje kapsalon dus..heeft niks meer met goede friet te maken want die is verziekt :wink: (bah! goedemorgen!)
Heeft dan toch weer iets met de Franse slag te maken, die eten ook alles door elkaar en wat beweegt haha

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68819
Ach, snap die franstaligen toch nooit :lol:
Stond ik eens op het strand in Duinkerken, vraag ik aan een lokaal uitziende voorbijganger in mijn beste frans of dit hét strand was waarvan de engelse geëvacueerd werden (operatie Dynamo) tijdens de 2de wereld oorlog.
Begint ze daar een of ander wazig verhaal op te hangen over mosselzoeken of zoiets :D
Gebruikersavatar
door miel
#68820
WAS DA, ken uk nie hoor, ziet er niet uit zeg ! Zoiets zou bij ons dan een frietje coiffeur noemen... :wink: bij ons hebben ze der ook zo een: De mitrailette. Kijk en geniet :smt005
@ Joop: Intelligent als ze was had ze natuurlijk direct het verband gelegd tussen Hollands/Frans met haar op, en de zeeuwse (lekkere) mosselen hé
mitrailette.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#68831
Patatje oorlog ken ik wel maar mitrailette nog niet :D

Dat kapsalonnetje moet je maar lekker laten hoor, smeerboel.. cholesterolbommetje, leuk voor zg. "studenten" en andere eetbarbaren :P
#68861
Ach ja, verschil moet er wezen zeggen ze...
Trouwens betaald een vrouw sowieso meer bij de kapper dan een man (kijk de tarieven er maar op na). En eh.... Joop, valt er nog zoveel te knippen dan aan je haar?? :smt005 Het is ook geen kappersauto, maar een vrouwenauto.
Helaas willen ze van de mannen van vandaag de dag mietjes maken (als ze dat al niet zijn :o ).
2 Jaar apart les in taal en rekenen krijgen, omdat de mennekes' hersentjes niet net zo snel als die van de meisjes ontwikkelen.
Nou, waar blijft dat achterstallige loon dan, wat ik nog tegoed heb, omdat ik vrouw ben en dus minder betaald krijg.
Nou is er wel 1 'branche' waarin een vrouw meer verdient, maar dat beroep prefereer ik niet (helaas voor mijn kapper, die overigens geen vrouw maar homo is, waarvan ik af en toe amper het verschil in merk). En dus rijden ook 'mannen' TT's.... :smt005
(grapje hè heren)

@miel: Weet je dan ook wat een patatje (Patricia) Paay is??


Een patatje oorlog, maar dan zonder (Adam) Curry

@denders: Wat eet jij dan zoal... Vlees, aardappels & groente??? Of ben je betere culinaire hoogstandjes gewend?
Gebruikersavatar
door denders
#68869
Gatverdamme, tappas... ben geen "kapper" :smt047 hoor Ronnie! :D

@Miran: Ben half italiaans dus dan weet je het wel pasta! hahaha nee hoor.
Gaat van chinese kant en klaar bij de Appie Heijn tot aan een lekker maaltje vanalles zelf koken, vind het zo triest als een man niet eens voor zichzelf kan zorgen.. woon alleen & ik heb een mooie keuken, die gebruik ik gewoon, neu dat komt wel goed met Henny Huisman haha :smt006 .
Gisteren nog heerlijk kip tandoori gemaakt vreeTT dan mijn bord bijna op!!
Ben een vleesmens ook maar af en toe naar de Argentijn, dan proef je pas echt vlees!

Ik neem aan dat jij je kids zo'n patatje niet dagelijks voorschoteld hopelijk?? :roll: :wink:
Patatje is af en toe wel lekker maar niet die natte doordrenkte patat van allerlei sausrommel ..

Nou, zo zie je maar waar dit ernstige topic toe leidt :smt005
Gebruikersavatar
door miel
#68874
@ Miran. :smt005 grappig, patatje Paay.
Bij ons thuis graag stamppotjes voor mij, vlaamse kost, mjamy.
Ook een hardnekkig bijgeloof bij ons is dat ze in Holland de kroketten schillen als ze puree klaarmaken.. :smt003 :smt005
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]