Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door qroadster
#69097
Beste liefhebbers,
Ik ben in onderhandeling met een TT roadster S-Line uit 2001. In 2008 ingevoerd uit Duitsland., maar behalve de matten en emblemen zijn er toch vast wel kenmerken voor een S Line uitvoering?
Deze heeft bijvoorbeeld geen xenon, klopt dat wel? Hij/zij heeft wel dubbele uitlaten maar geen s-line logo op de achterkant...
Wie helpt me verder??
Alvast bedankt,
rené
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69105
S-Lines kon je zelf de opties los van kiezen in Duitsland, dus die hoeft niet compleet te zijn zoals we dat hier kennen. Ik had ook een S-line uit Duitsland maar kan je heel simpel zeggen... is hier gewoon een gewone veelal. Duitse S-lines zijn vaak incompleet en hebben hier de status S-line niet echt, want dat zou betekenen dat elke TT hier een S-line is.

Vraag Denders wat een S-line is die heeft er eentje een Nederlander.
door qroadster
#69109
hallo Ronnie,
dat verklaard dan eventueel dat er geen xenon in zit, was eerst bang dat er zeker schade was geweest en een andere (goedkopere ) voorkant op was gekomen.
ik ga kijken of ik Denders vind
bedankt rené
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69111
Denders is vrij regelmatig (vrijwel dagelijks) aanwezig op het forum, mocht je meer info willen raadplegen en gericht vragen stellen dan kan je voor 15 euro donateur worden en komt de gehele database aan berichten ter beschikking.
Gebruikersavatar
door denders
#69115
Hier istie :wink:

Ik heb een echte Sline maar uit 2005, daar zit dan weer een "Advance" verhaal overheen (jaja het kan nog lastiger) OOK heb ik dan af fabriek een V6 look rondom.
(andere spoilers dus, was een optie om dan met 50% korting van de fabriek! maar ik zie het bijna nooit, dus een boel mensen hebben dat niet genomen..niet slim haha)
Ik denk niet dat dat kon met een 2001 model.

Ik heb wel een Sline verlaging van het onderstel, Deurstijlen met opdruk Sline en natuurlijk de badges op de zijkant.
Geen Sline OP mijn stuur!


Als donaTTeur kun je idd ook veel meer topics zien, er is meer over geschreven het SLine verhaal..en in mijn eigen voorstel-topic heb ik er ook wat over geplaatst nadat ik het zowaar gevonden had wat nu wat is concreet!!

Grt, Dennis
Gebruikersavatar
door denders
#69210
we zien de fotos wel!
Gebruikersavatar
door denders
#69266
Felici nogmaals nu we hem zien!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]