Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#69203
Van de week merkte ik dat 1 stadslicht ("Standlicht") het niet meer deed.

Aangezien ik een universeel lampensetje heb dacht ik het lampje snel te kunnen wisselen.

HELAAS !

Het stadslichtje heeft een iets afwijkende fitting t.o.v. wat gebruikelijk blijkt te zijn en de universele autoonderdelenzaak had het lampje dus niet voorradig.
Ik naar de Audi/VAG dealer in de buurt en daar hadden ze het lampje gelukkig wel !

De schok kwam toen ik bij de kassa ging afrekenen : "EUR 9,47 bitte" zei de vriendelijke blondine :shock:
Waarop ik reageerde met "......das ist ja eine Abzocke ?", maar hierop haalde zij alleen de schouders op.
"Ach ja, Sie muessen ja auch bezahlt werden" flapte ik er nog uit en bij het verlaten van de luxe werkplaats wenste ze mij nog een "schoenes Wochenende".

Tja, je rijdt een premiummerk en dat zal je voelen ook.
#69204
Klopt, was ik een tijdje geleden al achter gekomen van dat nokje op het aluminium wat verschoven is van de fitting. Ook bij de dealer gehaald voor €14,52 incl.totaal.
Dus in Dld. duurder.....!

Zijn wel Halogeen lampjes dus dat is wel goed.
#69216
Zelfde mening hier. Tot daar aan toe dat het wat meer kost als de kwaliteit ernaar is maar met al de kleine mankementjes die ik hier al gehad heb, vraag ik me dus ook echt af waar dat 'premium' dan wel mag zitten :(
#69316
mawe schreef:Zelfde mening hier. Tot daar aan toe dat het wat meer kost als de kwaliteit ernaar is maar met al de kleine mankementjes die ik hier al gehad heb, vraag ik me dus ook echt af waar dat 'premium' dan wel mag zitten :(
Awel in de prijzen natuurlijk hé... Ook net bij de dealer geweest voor een (klein) probleempje, ze probeerden me daar gelijk een poot uit te draaien... :roll: :evil: Heb de verantwoordelijke gelijk van repliek gediend :shock:
#69365
Goedzo Miel! en.. was hij er gediend van?
#69374
Awel Dennis, ging over probleempje zie PB, namen mij voor een leek op electromechanisch gebied, dus niet ! Hij wist niet hoe te reageren (stonden ook andere klanten bij), dus liet ik hem verbouwereerd achter...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]