Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AlexTT
#69799
Jezus, als ik zie wat ik allemaal wel niet vraag m.b.t. mijn TT, lijkt het wel alsof ik een rotauto heb gekocht... :(

Hoewel het me nog niet veel geld gekost heeft, en ik bijna alles preventief heb vervangen voor het wel kapot gaat, moet het voor jullie wel lijken alsof ik een of andere grafbak heb gekocht :mrgreen:

Veel dingen die ben ik gewoon nog niet tegengekomen, ook zoals mijn vraag over de tankontluchting, snelheidsmeter enz. enz.

Maar hoe dan ook, de TT is er nu toch, hij is van mij, en ik ga er net zo lang aan door tot die helemaal op en top is. Dan weet ik wat ik heb aan deze auto, met deze kilometerstand.

Sta dus niet raar te kijken van mijn (soms) vele vragen... Maar ik wil gewoon de techniek achter de auto leren kennen van a tot z.
Gebruikersavatar
door miel
#69800
Awel, daar is dit forum voor hé. :smt002 Verschillende problemen hier opt forum behandeld slaan niet op één type/bouwjaar/model TT hoor. Elkeen kan hier zoeken/vinden/herkennen wat zijn/haar specifiek probleem is en deze als leiddraad toepassen wanneer het zich voordoet :? :smt006 Respect voor die instelling van je: Tis de mijne, en ik breng/houdt hem in orde :smt023
Gebruikersavatar
door sweeper
#69806
Genoeg vragen inderdaad, en goed te lezen dat je (zoals allen hier) TT enthousiast bent.
5 jaar forum heeft er voor gezorgd dat alle gebruikelijke kwaaltjes al wel hier aan bod zijn gekomen. Soms niet even makkelijk te vinden, maar eerst de zoekfunctie gebruiken, en als je een topic gevonden hebt daar in reageren/vragen voordat je een nieuw topic opent.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]