Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#69934
Met het contact aan... Welke zekering het is heb ik ook geen idee, ik kreeg het ook maar door van de Audi monteur, ik heb gewoon de plus eraf gehaald van de accu, die kon ik vinden hahaha
door moffo
#70081
Bij mij was het probleem volgende dag gewoon vanzelf opgelost.
Blijkbaar was hij even in de war van de omschakeling.

Volgende klus....de winterbanden er onder.
Gebruikersavatar
door miel
#70145
miel schreef:
arjenjongeling schreef:O ja Miel, als je qua forum dan toch met de tijd bezig bent, zet in de footer op de plaats van 2010 dan:

<script language="javascript">var d = new Date(); var curr_year = d.getFullYear(); document.write(curr_year)</script>

Dan hoef je er ook nooit meer naar te kijken.
Hugh ?? was da, das allemaal chinees voor mij hoor, footers en zo :shock: :shock:
Is da groter of kleiner dan een konijn :?
Joplahoi, ben der nét achter gekomen hoe ik dat forum op wintertijd kan zetten, nl. in je persoonlijke forumpaneel zomertijd uitvinken, haleluja :smt005
Gebruikersavatar
door Ronnie
#70153
Audi en t atoomklokje... das al jaren zo dan denk je met boordcomputer Plus van VW dat ook te hebben in een nieuwe bus... wat denk je... nee hoor nu staat die klok mooi 5 maanden een uur vooruit, ben ik iig overal op tijd aanwezig :D (stelletje schaperts zeg bij VW)
Gebruikersavatar
door miel
#71768
Ronnie schreef:Audi en t atoomklokje... das al jaren zo dan denk je met boordcomputer Plus van VW dat ook te hebben in een nieuwe bus... wat denk je... nee hoor nu staat die klok mooi 5 maanden een uur vooruit, ben ik iig overal op tijd aanwezig :D (stelletje schaperts zeg bij VW)
Das dan over een half uurke ook weer vanzelf opgelost :smt003
Gebruikersavatar
door miel
#71769
arjenjongeling schreef:Die zou met de atoomklok moeten synchroniseren maar het is nu dinsdag en hij staat nog steeds een uur voor. Kun je dat triggeren/forceren of handmatig doen?
En arjen kan binnenkort ook weer aan de slag met accupolen enz. :smt005
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]