Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door arjenjongeling
#69869
Die zou met de atoomklok moeten synchroniseren maar het is nu dinsdag en hij staat nog steeds een uur voor. Kun je dat triggeren/forceren of handmatig doen?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#69872
Arjen bedoeld de klok in de wagen. Als er zo'n antennemastje voor staat wordt de klok automatisch geüpdate naar de juiste tijd. Er bestaat ook een mogelijkheid de klok handmatig in te stellen. Je hebt dan gewoon een analoge klok, welke niet wordt bijgewerkt.
In de handleiding is te vinden hoe dit moet worden ingesteld/veranderd.
#69876
O ja Miel, als je qua forum dan toch met de tijd bezig bent, zet in de footer op de plaats van 2010 dan:

<script language="javascript">var d = new Date(); var curr_year = d.getFullYear(); document.write(curr_year)</script>

Dan hoef je er ook nooit meer naar te kijken.
Gebruikersavatar
door miel
#69883
arjenjongeling schreef:O ja Miel, als je qua forum dan toch met de tijd bezig bent, zet in de footer op de plaats van 2010 dan:

<script language="javascript">var d = new Date(); var curr_year = d.getFullYear(); document.write(curr_year)</script>

Dan hoef je er ook nooit meer naar te kijken.
Hugh ?? was da, das allemaal chinees voor mij hoor, footers en zo :shock: :shock:
Is da groter of kleiner dan een konijn :?
Gebruikersavatar
door miel
#69907
Happy Socks schreef:Is dat konijn uitgedrukt in hectoliter en daar de wortel uit? Konijnen houden namelijk enorm van wortels. :lol:

Footer = voetnoot (tekst geheel aan de onderzijde vd pagina)
daarom zie je der geen een met bril :smt004
ok voetnoot dus, maar kan daar wel die tekst van arjenjo.. niet in krijgen zulle :?
#69912
Alle javascript op een stokje, nu nog ff over mijn klok in de TT. Het antennetje staat toch niet afgebeeld. Ik vind het wel verdacht want vorige week stond hij nog op de seconde gelijk dus dat het stukgaan van de ontvanger precies samenvalt met het ingaan van wintertijd wil er bij mij niet in. Of zou het kunnen dat ik op mijn vaste route geen bereik heb?
door moffo
#69922
Terug van weggeweest....

Mijn TT rijdt nog steeds zonder enige problemen en heb er al ruim 10.000 op zitten.
Helaas ook het probleem met de wintertijd. Antenne tekentje is weg en heb de tijd gister handmatig terug gezet. Ik moet me nog even verdiepen in het terugkrijgen van het antennetje.
Als ik wat heb gevonden laat ik het weten.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#69932
Twee mogelijkheden. 1 is de zekering van je instrumenten paneel eruit halen, contact aan en na 5 minuten weer terugplaatsen. 2 is simpel je accu loskoppelen voor 5 minuten en dan reset hij ook weer
#69933
Elmo299 schreef:Twee mogelijkheden. 1 is de zekering van je instrumenten paneel eruit halen, contact aan en na 5 minuten weer terugplaatsen. 2 is simpel je accu loskoppelen voor 5 minuten en dan reset hij ook weer
Ok daar kunnen we wat mee! Hoewel het 2 vragen oproept: 1. zit die zekering bij alle andere zekeringen, dus achter dat klepje links bij de deur? 2. moet je de zekering na 5 minuten terugplaatsen met het contact aan of moet je eerst het contact weer uit doen?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]