Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#69961
Binnenkort begint de letter T en dus komen de combi's TTR, TTS en TTT mooi achter elkaar langs.
De RDW gaat natuurlijk niet meewerken, dus ik zou zeggen: als TTP bezig is moet je er een nieuw kopen of importeren! :smt005
door bkwilco
#69976
Jammer eigenlijk dat je in Nederland niet gewoon een eigen kenteken mag kiezen. In Duitsland rijdt bijna iedere TT met een TT kenteken rond.

Maar om nou een andere TT te kopen alleen vanwege het kenteken, dat gaat me toch iets te ver...
Gebruikersavatar
door miel
#70010
Awel da hoeft 'bij ons' niet hé. plaat is persoonlijk, dus kunt er drie na elkaar kopen, heb je nog steeds de goeie plaat... maar dan moeten ze weer niet beginnen te veranderen naar europese platen en zo hé. En voor diegenen die goed in de slappe was zitten kunnen er nog steeds een uitkiezen dacht ik
Gebruikersavatar
door denders
#74258
Ja klopt, onlangs zo'n kleine nieuwere Audi zag ik met TT erin, en dat zou wel leuk zijn maar ja verder ook niet hoor..noodzakelijk kwaad die lelijke platen op je auto :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]