Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door halfman
#71364
Staat er nog een slipcursus gepland?
Weet af en toe niet wie er de baas is. :lol:
Quattro regageert toch heel anders.
Heb nog wel wat tips nodig, heb met m'n vorige oto (c30) in de grindbak gestaan op de nürnbergring. :(
Gebruikersavatar
door sweeper
#71365
Er staat geen antislip cursus gepland, maar er is wel over gesproken tijdens de ledenvergadering.
Waar je tzt wel voor op kunt geven is een rijvaardigheidsdag op het TT circuit Assen. Deze dag komt van een andere autoclub, die ons ook uitnodigd.
Onder "overige te bezoeken meetings" zal tegen die tijd een aankondiging gedaan worden.
Gebruikersavatar
door marttin
#71368
halfman schreef:Staat er nog een slipcursus gepland?
Weet af en toe niet wie er de baas is. :lol:
Quattro regageert toch heel anders.
Heb nog wel wat tips nodig, heb met m'n vorige oto (c30) in de grindbak gestaan op de nürnbergring. :(
Toch wel de veilgheids systemen uitgezet op de ring?? :? , die raken namelijk helemaal in de war met die gekke bochten daar, komen onder normale omstandigheden nooit voor op de openbare weg.
Gebruikersavatar
door halfman
#71416
Je zou bijna verwachten dat het een Belg is.

Is er al een ongeveer datum bekend voor die rijvaardigheidsdag? Kan ik m'n plan er misschien op aanpassen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#71421
Vooralsnog is er geen datum, maar de verwachting is ergens in september op een doordeweekse dag. Het is in ieder geval in het najaar.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#71425
Quattro is leuk tijdens een slipcursus, winterbanden eronder en je kan pas met 65 km/h de baan uit i.p.v. rond de 35 km/h :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#71426
Wanneer er voldoende animo voor is kunnen we altijd iets gaan inplannen natuurlijk. Lastige bij dit soort evenementen is dat de betrokken partijen graag op voorhand willen weten hoeveel deelnemers ze kunnen verwachten (of dat er een minimaal aantal deelnemers vereist is) om een prijs te kunnen bepalen. Aan de andere kant willen de deelnemers graag op voorhand weten wat de kosten zijn om te besluiten of ze zichzelf in willen schrijven...
Desgewenst kan er een inschrijf topic worden geopend en als we met voldoende man zijn kijken wat er te regelen valt.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door miel
#71437
halfman schreef:Je zou bijna verwachten dat het een Belg is.

Is er al een ongeveer datum bekend voor die rijvaardigheidsdag? Kan ik m'n plan er misschien op aanpassen.
Euuuh, lijkt toch duidelijk wie hier aant zagen is over slipcusussen en rijvaardigheidstrainingen, en auto niet meer de baas is... :smt005 :smt005

Groetjes vanwege de Belgen. (flandriens eigenlijk) :mrgreen: :mrgreen:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]