Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emiel10
#72487
Peter139 schreef:Ik ben benieuwd wat jullei betalen jullie voor jullie TT.
Ik 32 jaar betaal 28 euro pm all risk. Dit komt voornamelijk door mijn schadevrije verleden.
Dan heb je het heeel erg goedkoop, werk zelf op een verzekeringskantoor, heb net even een tt ingetikt, en kom niet goedkoper als 31 euro per maand. En dan heb je wat haken en ogen aan zitten..
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72510
Moet je Centraal Beheer nemen dan zetten ze er gewoon een 2 of een 1 extra voor :D
Gebruikersavatar
door Peter139
#72518
Ik zit bij centraal beheer en heb 12 schadevrije jaren, op de site kun je dit zo zien.
door emiel10
#72520
hm, ik kom daar met 12 svj op een premie van 46,09
Gebruikersavatar
door WimTT
#72522
Haha, ik met 33 svj op 44,74 euro, ben ik bij het kruitvat toch wel goedkoper uit
Gebruikersavatar
door Peter139
#72523
Het premiebedrag hangt van een aantal factoren af zoals waar je woont eigen risico etc
Net nog even gecontroleerd maar het klopt precies.
door emiel10
#72524
jij woont in groningen, daar is het diefstal risico natuurlijk aanzienlijk lager als hier bij ons waarschijnlijk, daar is het inderdaad een gedeelte van afhankelijk. Zal ook wel kloppen hoor, betaal zelf € 50,- euro in de maand nadat vorig jaar een of andere idioot mijn complete auto bekrast had... Maar goed, valt me nog reuze mee als ik de rest van de bedragen hier zie.. Nu kan ik het voor mezelf natuurlijk wel wat gunstig regelen ;)
Gebruikersavatar
door miel
#72549
Terug even naar belgie springen hier.
Net offerte gekregen voor mijn zoon zijn Beemer 318D (E90,90Kw)
hij is 19 en half jaar zijn rijbewijs, komt op 1020 euro jaarlijks.
100Kw zou 1050 geweest zijn. Als hij in zijn vriendenkring rondinformeert, komt hij er vrij goedkoop vanaf naar 't schijnt...
door G70
#75149
Ik ben 21(bijna22!:p) en betaal voor mn 225pk TT €330 per kwartaal aan verzekering en €170 aan wegebelasting dus €500 vaste lasten per kwartaak voor mijn TT waar ik 2/3x in de week in rij :oops: hoop geld als ik het zo bekijk.....
Gebruikersavatar
door Mister_K
#75397
Ik ben 26 en betaal voor de 132 Kw 530 euro per jaar aan verzekering en 305 wegentaks :)
door WKB
#75557
Ik ben 21 jaar jong en betaal voor de 165 Kw (225 PK) nu nog 83 per maand voor WA+ op m'n eigen naam maar heb net bij independer opnieuw berekend en dan kom ik uit op 62 per maand voor WA+.

Ben wel bij 3 maatschappijen geweigerd voordat ik hem de eerste keer verzekerd kon krijgen. Nu hopen dat Centraal Beheer daar anders over denkt.
Gebruikersavatar
door stivoman
#75563
Was 21/22 en betaalde voor de 132kw cabrio 32euro verzekering en 46 euro ongeveer wegenbelasting
nu 147kw en betaal 35euro wegenbelasting en 18 euro verzekering, met dank aan mijn vaders schadevrije jaren
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]