Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door X rider
#74611
ik ben erachter het zijn WORK VSXX.. 900euro per velg nieuw, beetje teveel van het goede. en 2dehands amper te vinden.
En ik denk op de foto een 10J achter en voor een 9J ??
Laatst gewijzigd door X rider op vr sep 07, 2012 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
door X rider
#74615
ja ik weet het, ben pietje precies... maar als ik een hoop geld betaal wil ik ook iets goeds hebben waar ik plezier van heb.

400euro per rand, dat zou dus betekenen nog ff 800 euro extra erbij leggen plus 2 nieuw banden..
Gebruikersavatar
door denders
#74633
Het is een hele lage ET waarde dus staat meer naar binnen toe dan de ET35.
Volgens mij is een adapter 20mm ofzo? Dat zou betekenen dat je aardig goed uitkomt weer, vooral met inveren.
11J ga je ook bredere banden omleggen neem ik aan.
Wat past daar normaal, niet getrokken natuurlijk op? ( getrokken moet je niet willen met die breedte en regen/gladheid)

Heb zelf ervaring met 17 inch en 255 om mijn achterwiel aangedreven porsche 944S2 gehad, is wel oppassen met regen hoor.
Ik heb/krijg replica bbs met verschillende diepte van de rand achter als voor (zie je niet vaak) en goede kwaliteit maar ik zag pas dat ik nog 2 spoorverbreders heb liggen van elk een cm voor de 225's die ik er in 19 inch om ga leggen.
Komt precies goed uit.
door X rider
#74635
ok dat is mooi om te horen. Ik weet nog niet precies welke band ik wil gaan gebruiken. Misschien heel licht getrokken.

Ik denk dat de rode audi tt hierboven ook een 11J achterwiel heeft... Ik kan er niks over vinden helaas, toevallig kwam ik de foto tegen op een andere site zonder informatie erbij. ( die TT schijnt in Hawai rond te rijden )
Gebruikersavatar
door patje007
#74636
ik ben ook fan van brede velgen , maar ik vraag me af of dergelijke breedte nog fijn gaat rijden , ik heb 2 kameraden die rijden met vergelijkbare (erg) brede setjes (op een A5 en een nieuwe bmw 3) en beide willen ze terug smaller achteraan , ze vinden het gewoon slecht rijden .

Persoonlijk zou ik max 9,5 gaan achteraan .

ps: kan het geen kwaad met de grote verschillen op de voor en achteras , want jij hebt toch een quattro ?
door X rider
#74638
quattro inderdaad. Die velgen onder die rode TT staan gewoon supermooi eronder
( mijn mening ) Geeft de TT een wat meer ruigere look ( meer mannelijk :mrgreen: )

BTW. welke achterbumper heeft die erop? :twisted:
Gebruikersavatar
door denders
#74642
Vind dat ook mooi een grote rand maar pas idd op met te brede banden.
Getrokken ga ik zelf niet doen om meerdere redenen maar ik heb wel die velgen ongeveer liggen alleen de helft minder diep hoor achter. (zie mijn eigen voorstel/topic)
en alu kleur.. misschien dat ik het hart antraciet wil, zeker geen zwart dat ziet er niet uit met loopvlak banden persoonlijk.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]