Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#75885
En 5500 euro is helemaal niet veel geld voor deze wagen
Ben ik het helemaal mee eens :wink:
Gebruikersavatar
door doezel
#75926
Ik heb mijn TT (in)geruild bij een handelaar. Heb met gesloten beurs nu een andere auto. Weet dat ik, als ik hem zelf particulier verkocht had, er waarschijnlijk meer voor had kunnen krijgen maar was wel in 1 keer van de TT af. :-)
Gebruikersavatar
door miel
#76067
Even een kanttekening plaatsen.
Heb net mijn motor verkocht na 4j in mijn bezit, deze stond te koop op kapaza en autoscout.
Via autoscout heb ik een vijftal oplichters of scammers aan de lijn gehad, de truk was vrij doorzichtig maar is toch opletten geblazen.
Uiteindelijk is deze verkocht via kapaza, voor 300eu minder dan mijn aanschafprijs.(en dit in het najaar, wat traditioneel ongunstig is)
Mijn strategie was meer in de trant van: 'eenmaal gezien en getest, zijn ze helemaal verliefd'. En eerlijkheid uiteraard.
door auditt00
#76078
miel schreef:Even een kanttekening plaatsen.
Heb net mijn motor verkocht na 4j in mijn bezit, deze stond te koop op kapaza en autoscout.
Via autoscout heb ik een vijftal oplichters of scammers aan de lijn gehad, de truk was vrij doorzichtig maar is toch opletten geblazen.
Uiteindelijk is deze verkocht via kapaza, voor 300eu minder dan mijn aanschafprijs.(en dit in het najaar, wat traditioneel ongunstig is)
Mijn strategie was meer in de trant van: 'eenmaal gezien en getest, zijn ze helemaal verliefd'. En eerlijkheid uiteraard.
Inderdaad,let op oplichters! Vriend van mij bood een Golf diesel aan op marktplaats voor 20k aan en er kwamen mensen opaf. Deze "heren" boden ter plaatse 12k en dat ging dus nergens over. Intussen wisten deze personen wel waar de auto stond en hoe toevallig kan het zijn dat 2 dagen later de auto keurig was gestolen........
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]