Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door markdr
#76871
Gisterenavond heeft mijn vrouw een forse aanrijding gehad in een file.
De hele voorkant van mijn TT uit 2000 in puin!
Ik zoek alle frontdelen (bumper, grill, motorkap, koplampen, radiator, liefst in met.grijs), of misschien beter nog een complete sloopauto.
Heeft iemand iets staan/liggen?
Dank
Mark
06-13197290

LET OP!
Inmiddels heb ik een Audi TT Quattro uit zelfde bouwjaar en -maand gevonden in exact mijn kleur (met. zilvergrijs). Als ik het front heb omgebouwd gaat deze Quattro weer weg. Als iemand interesse heeft in het geheel of in onderdelen, laat me dat dan weten (best per telefoon of mail: adresvanmark@gmail.com )
Laatst gewijzigd door markdr op ma feb 04, 2013 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
door j de Lijster
#76872
Bij auto sloperij van de Ven in Roosendaal,hebben ze meestal wel wat op voorraad liggen,geheel gedemonteerd.je kan eens contact opnemen of op de website kijken,heel vervelend sucses er verder mee ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen !!
Gebruikersavatar
door WimTT
#76886
Bij Coen Donkers in Veghel hebben ze erg veel onderdelen van de MKI, zou je een belletje aan kunnen wagen.
Succes!!
door markdr
#76895
Forumleden hartelijk dank!
Door jullie tips ben ik een hele mooie Audi TT Quattro uit 2000 op het spoor gekomen, met een voorkant in nieuwstaat, inclusief xenon en precies zoals ik het zocht, zelfs de kleur is identiek (zelfde bouwjaar en -maand). Aangezien ik alleen het front nodig heb is de rest van deze Quattro in zijn geheel of in onderdelen te koop voor jullie. Milano zwart lederen interieur in prima conditie. Airbags ook. alleen een deukje in beide deuren. PM me maar voor meer info.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]