Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door markdr
#77501
Lang geleden plaatste ik al eens een vraag over ervaringen met het werkplaatshandboek van Bentley. Als fervent aanhanger van de manuals van Haynes was ik wat huiverig om het dure boek van Bentley te kopen. Uiteindelijk toch maar besteld via Bol.com. Uitstekende snelle service, met als bijkomende aardigheid dat je ook achteraf kunt betalen. Maar wat een teleurstelling toen het vuistdikke boek arriveerde; het is een exacte kopie van wat ik al heb met het programma Elsawin. Elsawin heeft dan als voordeel dat ik mijn motortype en bouwjaar kan intoetsten, waarna ik alleen de voor mij toepasselijke info in beeld krijg. Bentley heeft per onderwerp alle mogelijke typen en varianten opgesomd, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Een derde deel van het boek (ik weet niet hoeveel honderd pagina's) wordt alleen al in beslag genomen door 12 varianten kabelbomen. Geen enkele praktische informatie over wat zoal de veelvoorkomende problemen zijn en hoe die op te lossen. Niks voor mij dus. Er gaat toch niets boven de manuals van Haynes, dat blijkt maar weer. Ik retourneer het boek morgen.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]