Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door OscarTango
#80285
Ik ben - nadat ik een lege batterij had - mijn radiosturing voor de klok kwijt :(

Ik weet zeker dat - toen ik de wagen kocht - het radio-antennetje in het display te zien was. Dit is nu verdwenen. Is er een manier om dit terug "aan" te zetten ?
Gebruikersavatar
door WimTT
#80286
Geen probleem. Als ik de TT lang onder de carport heb staan is die de verbinding ook kwijt, komt vanzelf weer terug :)
Gebruikersavatar
door denders
#80305
Maakt verbinding met DTF dus ontvangt vanuit Duitsland (of iets) een signaal en zou vanzelf bij moeten komen na max. een paar uur zolang de TT niet in een bunker staat ;)
Gebruikersavatar
door denders
#80309
Vreemd, bij mij kwam datum/jaar/tijd en icoontje gewoon terug een keer na accuwissel.
Afwachten en misschien staat hij er ineens weer!
(anders tellers ergens een keertje laten checken)
Laatst gewijzigd door denders op do nov 21, 2013 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
door OscarTango
#80313
Misschien gerelateerd, maar mijn zoemer bij ingeschakelde koplampen doet ook niks meer...de man van de dealer zei dat dat vaak voorkwam en aan het dashboard/instrumentenpanneel ligt :-(. Ik ben hem vergeten te vragen van het klokje :-/

Allemaal kleine dingen die op zich niets aan't rijplezier veranderen, maar toch... Part of the charm, I guess ;-)
Gebruikersavatar
door denders
#80316
Hou er ook niet van als iets niet helemaal goed is hoor, begrijpelijk :roll:
Zoemer moet het ook doen en zit daarin dacht ik, dus zou goed kunnen.

Of contacten van tellerunit wellicht, ergens een beetje oxidatie op contacten dus 2x af en aansluiten en vaak los je het daarmee op.
Groot aanpakken kan altijd nog, klein beginnen met storingzoeken.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]