Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#80786
Hallo allemaal,
Afgelopen dinsdag hebben ze tegen me auto aangezeten zonder er een kaartje bij te leggen dus dat is niet fijn. Daarom is het geen verzekerings werk. Ik vraag dan ook aan jullie of iemand een bumper te koop heeft?

Ik hoor het graag
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#80794
Djeezis wat een kl##tzakken zeg, hoop het nooit mee te maken, al helemaal niet voor de dader in kwestie ...
Heb eigenlijk nu al de gewoonte als ik parkeer in een vak op een plaats waar het af en aan rijden is om van de auto links en rechts van me de nr plaat te onthouden, en al helemaal als er een barrel naast staat.
Enfin, sterkte en succes met de herstelling.
#80796
Godsamme wat een aso's heb je toch hier :(
..maar er rijden ook zat onverzekerd rond en dan nog maar te zwijgen over bepaalde oostblokkers die komen en gaan en het niet zo nauw nemen als je daar wat mee krijgt.
Dit is een dronken gek geweest of een roekeloos busje zo te zien aan de aanzienlijke schade!
Jij zit er maar mooi mee en daar sta je dan, walg er gewoon van!

@Miel: Heel zelden deed ik dat ook wel maar meestal is zoiets weer net iemand die er niet is als je er staat en ook bij terugkomst..
"de dader ligt op het kerkhof" zeg maar.
Ik zet hem alleen ergens waar ik voldoende deuropening heb en er liefst geen wrak of busje naast staat anders zoek ik wel een andere plek :wink:
Gaat (tot nu toe) nog steeds goed.
#80800
Ik geef je 1 tip wat mij ook goed heeft geholpen want ik had exact de zelfde schade en zeker 3 kwart jaar mee bezig geweest. Onderdelen lijn en schade autos en noem maar op geven geen succes ze vragen bizarre prijzen daar. Zet je foto's met schade op marktplaats en begin in de titel met: GEZOCHT! ...
Geloof mij gegarandeerd succes!
Succes ermee!
#80819
Ja,wadde das dik klote !
Veel SUCCES met de herstelling.

En in de buurt al rondgevraagd of iemand iets gezien heeft?

Bij ons in België kan je ook klacht in dienen tegen onbekenden en dan een deel van je kosten terugkrijgen uit een speciaal fonds. Anders eens checken of er in Nederland ook zoiets bestaat.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]