Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#81103
DolomiteGreyTT schreef:Is dit niet wat voor je Ruud? http://www.wak-tt.com/mods/drl/drl.htm
mee eens!
(ook al ben ik er zelf geen echte "fan" van in het algemeen)
Gebruikersavatar
door jmlbw
#81126
Beste Ruud,
Ziet er top uit.
Kun je ook aangeven welke strip je hebt gebruikt en hoe je het e.e.a. hebt gemonteerd.
Gebruikersavatar
door WimTT
#81128
Ik vind de Engelse oplossing mooier met de achterlichten erbij,
maar deze oplossing is ook heel mooi en veel makkelijker uit te voeren denk ik.
Mooi gedaan Ruud!!
door Ruud van den Brink
#81130
Ik heb dit laten doen bij iemand hier in Zoetermeer.Ik wilde ze eerst onder bij die kleine grilletjes maar hij adviseerde mij om ze net onder de koplampen te monteren.Het uiteindelijke resultaat vind ik super mooi geworden.Deze daglichten schijnen net nieuw op de markt te zijn en zijn dus zo dun dat ze precies onder de koplamp passen.De bumper moet er wel af..zodra je dus het contact aanzet gaan ze branden.Ik ben bij het monteren niet aanwezig geweest maar het was een half dagje werk..
Gebruikersavatar
door jmlbw
#81170
Beste Ruud,
Ik zou graag de naam van het bedrijf willen hebben waar je dit hebt laten uitvoeren.
Is dat mogelijk?
Gebruikersavatar
door Aiys
#81230
Eerlijk is eerlijk voor leds die niet origineel vanuit de fabriek komen bij de auto zelf vind ik deze toch wel heel mooi. En dat gebeurt niet vaak!
door B3rt
#81732
Zo nieuw zijn deze strips niet en al helemaal niet duur, had ze op mijn TT ook al gemonteerd....

De strips kosten maar iets van 30,-, enkel de strips monteren is iets van ca 15min werk!
Het elektrisch aansluiten duurt echter wel iets langer..
Ook hoeft de bumper er niet vanaf, kwestie van lamp los maken, iets omhoog houden en de strips eronder plakken..
Een dag werk is dus erg overdreven in mijn ogen, maar goed....

Als je de juiste besteld dan dimmen de LED strips ook als je knipperlicht of dim licht aanzet, dit werkt allemaal prima.

Waar te krijgen?
Eenvoudig hier:
http://www.joostshop.com/nl/LED-Verlich ... m-functie/

Heb ze daar al 2 keer besteld, netjes en snel geleverd, wie het ook wil dan zou ik zeggen veel plezier ermee :)
door Ruud van den Brink
#81735
Ik vind het echt geweldig voor je dat jij deze strips 10 jaar geleden al had.Ik kan je melden dat dit absoluut niet dezelfde zijn!!!! Maar we kunnen hier allemaal wel dingen gaan roepen maar stuur even een foto dan weten we allemaal waar je het over hebt..
door B3rt
#81738
Wie heeft het hier over 10 jaar geleden?!
Ik had het dus over een half jaar geleden of zo.

Jij zegt dat ze niet hetzelfde zijn, ze zien er exact hetzelfde uit, met exact hetzelfde effect....

Maar foto's heb ik geen en maken kan ik ze helaas ook niet meer, de TT is namelijk 2 weken geleden verkocht.
Gebruikersavatar
door Aiys
#82048
Beste ruud heb je ook voor mij de gegevens van deze persoon die het heeft gemonteerd. Besteld hij ze ook of moet je dat zelf doen?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]