Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#81600
Hallo, hierbij plaats ik een verzoekje voor Eric bij mij uit de buurt die een zwarte TT Cabrio zoekt met chauf die het leuk vindt om zijn dochter naar gala-avond te brengen op 27 mei in Veenendaal! Graag rechtstreeks contact met Erik (tel nr hieronder), hierbij het verzoek:

Op 27 mei a.s. viert onze dochter haar Gala-avond in Veenendaal nadat ze haar examen HAVO heeft afgerond. Voor deze Gala avond is het de bedoeling dat de leerlingen in een mooie auto naar school worden gebracht.

Voor onze dochter zijn wij op zoek naar iemand die in het bezit is van een Audi TT Cabrio in de kleur zwart. Celine is namelijk helemaal gek van dit type auto!

Weet u misschien iemand die in de buurt van Veenendaal woont en in het bezit is van een zwarte Audi TT cabrio en die haar op 27 mei a.s. naar het Gala zou willen rijden?

We horen graag van u.
Groeten,
Babs en Eric Landman
Tel:06-51081287
#81644
Hallo DolomiteGreyTT,

Dank voor je reaktie! Ik heb het aan Eric doorgegeven. En...er is sprake van een vergoeding :-)
Groets,
#81743
Chauff gevonden!!! hieronder de reaktie van Eric:

Aan alle Audi TT forum leden.

Onze oproep voor een zwarte Audi TT Cabrio is gelukt!!!
Via o.a. de leden van het Audi TT forum wordt onze dochter op 27 mei a.s. naar het Gala gereden met een echte zwarte Audi TT Cabrio. Zij vind dit helemaal geweldig.

We willen iedereen dan ook bedanken en kijken erg uit naar de dag van het Gala.

Groeten,
Eric Landman


:smt006
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]