Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door oscaralexander
#82665
De dag dat we — na het er járen over gehad te hebben — eindelijk onze Audi TT (2003) gingen ophalen deed mijn vrouw 's morgens een zwangerschapstest en het bleek raak. Maar ja: "nu of nooit," dus de TT staat voor de deur en over 5 maanden zal er een kleintje in moeten.

Ouders van Audi TT Club: wat hebben jullie voor babyzitje en kinderwagen in deze schitterende maar krappe auto weten te passen? Vermelding merk en model zou ik enorm waarderen!

Alvast enorme bedankt! :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#82669
Geen paniek...

De baby past er met een zitje gewoon in voor naast de bestuurder en ook achterin. Miranda kwam met haar kleine telg zelfs naar meetings. En ook kleine kinderen zijn er met verschillende meetings gewoon bij geweest zelfs vanuit België.

Wat anderen als zitje en kinderwagen gebruikt hebben of in gebruik hebben geen idee van, wellicht dat er reactie van de ervaringsdeskundigen gaan volgen.

gr Ronnie
Gebruikersavatar
door four winns
#82674
hoi
als je nog een isofix nodig heb
ik heb er nog een liggen deze schroef je vast aan de stoel
klik je de maxicosi aan vast klaar
zit tussen de rugleuning en zitting
stoeltje eruit dan zie je de isofix niet zitten
gr ger
Gebruikersavatar
door sweeper
#82675
Ehh..Ronnie! Een zitje zal nog wel lukken achterin, maar een maxicosy die omgekeerd liggend is wordt lastig. Het kan waarschijnlijk wel, maar de voorstoel staat dan zover naar voren geschoven dat je daar zelf nog kan zitten.

Wij lopen nu tegen hetzelfde probleem aan en zijn dan ook van plan om er een Audi A6 Avant naast te zetten geimporteerd uit Duitsland. Met 15 jaar oud een youngtimer die goedkoop op de zaak gezet wordt.
door oscaralexander
#82676
Dank voor de reacties zover! Zojuist bij "Babypark" in Kesteren ontdekt dat een Bugaboo Chameleon3 kinderwagen met wieg prima past. De maxicosy wordt inderdaad een uitdaging.

De smalste kregen we nèt achterin maar dan zit de bijrijderstoel zó ver naar voren dat alleen mijn vrouw erin past en dan uiterst oncomfortabel natuurlijk :/

We hopen dat het zitje van Audi zelf een uitkomst biedt. Binnenkort eens uitzoeken.

@ Four Winns: Ik hou me aanbevolen :-) PM je hier later nog even over. Thanks!
Gebruikersavatar
door peter1981
#82684
De vorige eigenaar van mijn 8N heeft het ding verkocht omdat ze het te lastig vonden met de baby
Maar ach als de liefde voor de auto groot genoeg is dan is een beetje ongemak niet erg lijkt me zo :)
Gebruikersavatar
door four winns
#82690
hoi
hij komt uit een 8n toen ik de auto kocht zat het er in
heb hem eruit gehaald ligt nu in de schuur
20 euro wie het eerst komt eerst maalt ex verzendkosten
weet niet of hij in een 8j past
groetjes :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]