Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#4102
'Volvo Estate meest geschikt voor seks'

Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:29 Bron: www.nu.nl

AMSTERDAM - Britten kunnen hun hormonen moeilijk onder bedwang houden in de auto. Een op de tien heeft ooit seks gehad tijdens het rijden, zo blijkt uit onderzoek van de Britse verzekeraar Yes Insurance. De Volvo Estate blijkt het meest geschikt voor autoseks.

De verzekeraar ondervroeg 4000 autobezitters voor het onderzoek. Na de Volvo Estate volgen de Mercedes Sprinter en de Volkswagen Camper als favoriete mobiele vrijplaats. Ook luxe auto's zoals de Audi TT, BMW3 en de Porsche Carrera wisten een plek in de top tien te veroveren.


In 6 procent van de gevallen raakt de auto beschadigd tijdens het avontuurtje. Vooral achteruitkijkspiegels en autobanken moeten er vaak aan geloven. Slechts één procent dient hiervoor een schadeclaim in bij de verzekeraar.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4110
Engelsen sporen zowiezo nie doen t overal... zelfs voor je neus in de clubs en pubs (raar als je dat zelf constateerd, maja (Beer is helping ugly people having sex since 1876 hangt nie voor niks overal binnen daaro) dus tjah auto's zullen dr ook aan moeten geloven.
door apolo2
#4643
RKDesigns schreef:Engelsen sporen zowiezo nie doen t overal... zelfs voor je neus in de clubs en pubs (raar als je dat zelf constateerd, maja (Beer is helping ugly people having sex since 1876 hangt nie voor niks overal binnen daaro) dus tjah auto's zullen dr ook aan moeten geloven.
En voor de rest zit dit in de categorie "korreltje zout". Het zal Yes Insurance niet deren want het staat/stond overal in het nieuws en dat is het doel van zulke (vaak weinig representative)enquetes.

Ik ken zo 1-2-3 maar één auto die niet echt voor sex geschikt is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carver

Gr. Apolo2
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]