Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
#88771
Ik heb afgelopen week een paar leuke bergpassen gereden rond de grens van Oostenrijk, Zwitserland en Italië.
Van mij mag de club weer een leuke tocht organiseren in deze regio. Zie bijgevoegde foto's. Mvg. Johan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door JohanWiegers op zo jul 30, 2017 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.
#88779
1 dag hebben van Italië over de Jaufenpas en Timmelsjoch naar Oostenrijk gereden. De andere dag via de "Stelvio"pas ( met +2 graden) en de "Foscagno"pas naar Livigno. Van Livigno door de "Munt la Schera"tunnel via Zwitserland, terug naar Oostenrijk. De laatste was de mooiste route die ik tot nu toe heb gereden!
#88780
Ik maak op dit moment ook een rit door Duitsland, Oostenrijk en Italië. Een feestje. Prachtige bergritten, passen en met veel geluk ook erg mooi weer nu. De eerste dagen in Duitsland regen, maar dat is nu voorbij. Nu op dit moment in de regio Venetië met alweer mooi weer. Over enkele dagen terug naar de Lago de Como en Varese. Wat een feest in deze auto.
Groet Henk S.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]