Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cees
#5970
Leuke post, and the winner is.......................... :D :D :D
Gebruikersavatar
door MarkG
#5971
Cees schreef:Leuke post, and the winner is.......................... :D :D :D
Staat in de link Cees :happy8:

Congratulations to Audi for taking a well-deserved victory with what proves the better all-rounder.

Maar goed... Je hebt een punt! In het filmpje waren ze wat behoudener:

On the track bmw maar overall en because of the looks of it The Audi TT (plus it does have 4 seats)

Stukje van de Touareq pulls a boeing staat hier ook in. 8)
Gebruikersavatar
door Cees
#5985
Natuurlijk is Audi de winnaar (ondanks dat het nieuwe type getest is), dat behoeft toch geen uitleg meer........... :D :D :D
Gebruikersavatar
door reindertt
#17925
Het ligt er maar aan wat je wilt in een auto...
Ik heb die Z4 een aantal malen gereden. En dat ding is echt qua snelheid bijna het hetzelfde.

Maar wat de Z4 wel bijzonder maakt is het echte roadster karakter, wat m'n tt nooit zal halen...
Gebruikersavatar
door reindertt
#18923
Sprak gisteren even met directeur PON a'dam. Audi en BMW blijven om elkaar heen dansen.
Een 335i die sneller is dan een S5, een M3 die sneller is dan een RS4, M5/M6 die sneller is dan een RS6 en X5 die sneller is dan de Q7 Een Z4 die langzamer is dan de 3.2TT. Wat ik al in mijn eerdere post zei, is dat je gewoon appels met peren aan het vergelijken bent op zo'n manier.

Je kunt geen achterwiel aangedreven auto vergelijken met óf een voorwielaangedreven auto of een 4wiel aangedreven auto. Hebben een totaal ander karakter. Quattro geeft meer grip in de bochten, maar geeft uiteindelijk aan de liefhebber niet dat rijgenot. Vandaar dat quattro nú 60% achter is.

Then again: de nieuwe modellen worden/zijn allemaal sneller. Ik word altijd een beetje moe van die 'kort door de bocht' posts... Check the real world.De Z4 is een model uit 2004, de TT is net een half jaar oud. Zit 3 jaar tussen. Je kunt beter de Z4-m pakken, dat is namelijk het topmodel van de Z4.

Kortom: je kunt deze vete nog blijven volhouden. Wees wat ruimer in je blikveld en je gaat de liefde van meer auto's voelen. Je leven wordt fijner, je blik wordt wijder... hahahaha
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]